Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

qwe25

29. 8. 2009 12:00
celý vtip je v tom

že pokud máte dobře izolovaný barák, tak vlastně staré žárovky dělají dvě služby. Svítí a topí. A je jedno jestli topíte přímotopem nebo žárovkou. Je to idiotské nařízení a vážně si myslím, že referendum o vystoupení z EU by nebyl špatnej nápad.

0 0
možnosti

klusicek

29. 8. 2009 12:38
Re: celý vtip je v tom

Dobrý přístup ;) ;) R^

0 0
možnosti

jack095

28. 8. 2009 8:12
Zákaz žárovek je protiústavní.

NAše ústava, říká, že ČR je stát založený na svobodné soutěži a volném trhu. Tento princip směrnice EU zakazující žárovky jednoznačně porušuje. 

Pane Melčáku, podejte prosím za nás občany z jejichž daní jste placen, stížnost k ústavnímu soudu. Díky.

0 0
možnosti

jack095

28. 8. 2009 8:04
Absurdita

Zákaz žárovek, je taková absurdita, že se mi ani to ani nechce domýšlet. Jen doufám, že šikovní a čilí Vietnamští obchodníci budou prodávat něco jako - "malé skleněné topné tělísko se světelnou indikací chodu".

0 0
možnosti

sir Humprey

30. 8. 2009 0:44
Re: Absurdita

;-DR^

0 0
možnosti

kikulin

27. 8. 2009 14:00
Taková hrůza!

A taky nám zapověděli jízdu v krásných dvoutaktních trabantech, nutí nás třídit odpad, nebudeme moct topit tak účinně výhřevným a kouřem ovzduší obohacujícím uhlím, ba ani zahrádku vyjetým olejem si nesmíme zalít i železniční pražce napuštěné voňavou karbolkou přestali prodávat, nebo zkuste někde sehnat kousek eternitu! Hlupáci to jsou? Takhle nesmyslně oklešťova liberální myšlení a chování! Fuuuj!

0 0
možnosti

Radek0075

27. 8. 2009 14:35
Re: Taková hrůza!

Už ti někdo řekl že seš blbec?:-)     Trabanty nikdo nezakázal, třídit odpad tě nikdo nenutí, zahrádku si zalejvej čím chceš. Srovnávat žárovku s nekvalitním spalováním uhlí může fakt jen hňup.   

0 0
možnosti

de tomaso

27. 8. 2009 13:58
SEU...

...Socialistická EU mě už fakt se*e! Krom diktátů o všem možném svým, dle nich zřejmě ovčanům(tedy bohužel i nám), je to nejen neekologické a neekonomické ale hlavně kravina!

Úsporky mají sice menší odběr vůči svítivosti a delší životnost, ale kromě 20ti násobné ceny jsou hlavně stavěny na použití v interierech(mráz jim sníží rapidně životnost) a na dlouhé svícení bez častého za(vy)pínání!

Už jsem si nakoupil zásobu a mít kapitál, koupím calý kamion a hurá na černý trh ;-D

0 0
možnosti

klusicek

29. 8. 2009 10:58
Re: SEU...

Zajímalo by mě, proč pořád někdo říká, že častým zapínáním/vypínáním se zářivce progresivně snižuje životnost ;) Tohle už nějaký ten pátek neplatí, technologie pokročila ;)

(Ale samozřejmě životnost se snižuje, ostatně jako všem elektronickým výrobkům, které zapínáte/vypínáte, nicméně už to není z 10k hodin na 300 :-D) (záměrně přeháním) :-D

0 0
možnosti

stařec bez moře

27. 8. 2009 13:45
Je to tak správné.

Jenomže proč to třeba neudělají u alkoholu a cigaret? Obojí škodí prokazatelně zdraví, ale stát se jejich prodejem obohacuje a proto to trpí.

0 0
možnosti

loller

29. 8. 2009 11:42
Re: Je to tak správné.

Ale mezi alkoholem a cigaretama je rozdíl. Konzumace alkoholu v malém množství neškodí, ba naopak, navíc ti dá lepší pocit. Škodí až ve velkém množství a to jen tobě, teda do doby, kdy se v podnapilosti rozhodneš někomu rozbít hubu. Kdežto cigarety škodí tobě i tvému okolí, jak ve velkém tak v malém množství, nedávají ti nic, krom rakoviny plic. Přesto jsou alkoholici ve společnosti bráni hůře než kuřáci, takový průměrný kuřák (10-20 cogaret denně) po pár hodinách bez cigarety je tak nervózní, že bych ho ani nepustil za volant. Kdežto alkoholik po pár hodinách bez chlastu je

řidič jedna báseň (v porovnání s kuřákem). EUSMRDÍ :-)

0 0
možnosti

aht4pha

27. 8. 2009 12:44
100%

souhlasím z každým písmenem. Jde jen o business, ekologie až na posledním místě. Já za tím nevidím takovou lobby výrobců žárovek, ale spíš lobby výrobců el. energie. Kteří díky tomu že klesnou odběry budou moci snížit výkony některých "neekonomických" elektráren a budou naopak moci zdražit energii kvůli tomu že není odběr. Takže 2x hurá pro ČEZ a další giganty.

0 0
možnosti

Jarcho

27. 8. 2009 11:51
Petrolejky budou zase v módě.

Když tedy EU přikázala nahradit nejedovaté a bezpečné zboží zbožím jedovatým a nebezpečným, čeká nás renesance petrolejek, protože pro krátkodobé svícení v článku zmíněném sklepě budou lepší než zářivky a výbojky a jiné "úsporky".

Ovšem co na záchodě, to je nejisté... Asi budeme při malé potřebě nechávat otevřené dveře.

0 0
možnosti

Dale Cooper

27. 8. 2009 11:42
Souhlas, ale

S podobnými deformujícími nařízeními také nesouhlasím, ale na něco jste ve své argumentaci zapomněl. Úsporná žárovka má mnohonásobně delší životnost a mnohonásobně nižší spotřebu. Díky tomu se celkové emise CO2 nedají vůbec srovnávat.

Navíc se bude spolu se zvyšováním výroby a prodejů úsporných žárovek jejich cena postupně snižovat, a je tak docela možné, že se v poměrně blízké době bude jejich cena blížit cenám nynějších klasických žárovek.

0 0
možnosti

lubossula

27. 8. 2009 11:35
chtel bych

mit takove starosti jako vy a resit zarovky a rychlost na dalnici. To jsou skutecne zasadni temata do volebRv

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS