Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41a48n25a 26C46r31h66o63v67á 1138919784220

Souhlasím pane Machu, ale ještě bych doplnila, že tato situace má své příčiny a viníky. Kdo rozvrátil stabilní státy tím, že se tam pokoušel vnášet své pojetí demokracie?;-( Odpověď známe. Ale co dál?

Proč se neženou k odpovědnosti skuteční viníci?

0/0
6.2.2016 12:49

P41e89t21r 55M75e66j29z61l93í24k 8288194641630

Hezky napsáno. Jen vaše slova "Nevěra manželky může u nás být důvodem k rozvodu, ale rozhodně ne k násilí. (...)" jsou antagonistická s vyjádřením jiného vlivného člena Svobodných "Pokud si muslimové chtějí uspořádat místo občanského zákoníku svoje soukromé vztahy podle práva šaría, proč by nám to mělo vadit?"

Chápu, že jde v obou případech o osobní postoje, ale není mi jasné, jaký názor vlastně Svobodní oficiálně obhajují. A domnívám se, že jde o velmi citlivou věc.

+1/0
4.2.2016 7:40
Foto

J17a70n 98Š12e84b24e48l87í60k 1915532837225

Tu větu Martina Pánka jste vytrhl z kontextu. Hned za ní následuje: "Jediné, na čem samozřejmě musíme trvat, je souzení všech, nad nimiž má český stát jurisdikci, podle českého trestního práva. Ale trestní a občanské právo jsou dvě úplně jiné věci." Takže slova Petra Macha nejsou s tímto vyjádřením antagonistická: násilí na nevěrné manželce musí být stíháno podle trestního práva (např. §199, ale případně i jiné).

0/0
4.2.2016 10:12

P50e71t25r 12M19e76j15z81l48í45k 8478694111340

Díky za vysvětlení. Máte pravdu, ta věta se ke mně dostala vytržená z kontextu. Proto jsem se taky ptal.

0/0
5.2.2016 6:24

D67u78š53a10n 97N37o66v13á55k 9951132894

Nevidím v tom rozpor. Pokud u sebe chtějí žít podle takových pravidel, ať si tak činí. Sice se nám to nemusí líbit, ale budiž. Ale my zde v ČR (a Evropě) máme jiná pravidla, dostali jsme se již ze středověké doby temna, ctíme osobní svobody každého jednotlivce (muže i ženy), a proto sem takové muslimské zvyky nepatří a hlavně musejí být takové činy souzeny podle trestního práva. Nesmí se ustupovat takovýmto násilným zvykům jen kvůli nějaké hovadině jménem multikulti.

+1/0
4.2.2016 10:57

E92v97a 92R11o59č62e32ň81o17v20á 7318973251985

S článkem nemám problém, ale co? Co s tím? Měl vyjít v květnu 2015. Nacházíme se vedle Německa , tam mají migranti volný pohyb a jsou bez ověřené identity. Jak ochrání Česká republika občany na západě, kdyby se tlupa rozhodla z Německa vydat přes hranice? Nijak, policie na tohle není připravená. Ale pokud vím, tak podle Listiny z.p.a sv. je každý oprávněn si svůj majetek a život, rodinu, chránit sám , pakliže bezpečnostní složky selžou. Jak budeme reagovat, když tlupa napadne ženu v metru? Necháme se fackovat? Nadávat? Nemůžeme očekávat, že Saudi se k této problematice postaví kladně, naopak. Za celou touhle hrůzou jsou oni. My se musíme naučit, jak se bránit. Vlastními silami. Na stát nemůžeme spoléhat. V čele vlády máme to, co máme. Slabocha a žvanila. Je hotový z toho, že je ministerský předseda. Ten se za nás rozhodně nepostaví.

+1/0
4.2.2016 7:15

R87a57d35e31k 63K64o24h23o24u30t81e47k 8522852848839

Přistěhovalce bychom měli přijímat na základě jejich vnějšího chování a nikoli na základě náboženství. Nesouhlasím s velebením té nadace, která dala přednost křesťanům. Na našem území žije mnoho lidí vyznávajíchích jiná náboženství nebo atheistů a těmto lidem nemusí být po chuti, že jsme si sem přednostně pustili křesťany, kterých tu je i tak docela dost. :-) O případných potížích s adaptací nově příchozích rozhoduje rozdíl v celém souboru zvyklostí, které ten člověk dosud poznal. A náboženství je jen jejich součástí. Ostatně Romové, kterým dosud dělá adaptace občas potíže, jsou převážně také křesťané.

0/0
4.2.2016 6:11

T68o69m15á15š 86J21e82l55í43n86e16k 5771512608677

My bychom to rozlišovat nemuseli, ale oni to tam rozlišují a křesťany (nejenom) vyvražďují.

+1/0
4.2.2016 10:46
Foto

I31v12a82n 38D78ř54í29n74e49k 5343772848777

pane EU poslanče ví vůbec ten europarlament co se tu děje??

https://www.youtube.com/watch?v=BUJIm6pgLBE&feature=player_embedded

+1/0
3.2.2016 22:50

R80o76b24e79r95t 32H36o62r37á19č92e10k 5462516756305

Čekal jsem libertariánský přístup. :-)

+3/0
3.2.2016 20:51
Foto

J77a17n 44Š72e68b24e25l50í12k 1565152237505

Souhlasím. Já taky. Jenže! Dokud tady máme tenhle náš sociální systém, dokud stát utrácí na imigranty peníze daňových poplatníků, tak je asi nutné se hromadnému přílivu uprchlíků nějak bránit. Do minarchistického státu, který se stará jenom o bezpečnost svých občanů a nějací uprchlíci jsou mu šumafuk, by žádný imigrant nechtěl.

0/0
4.2.2016 10:23

J40i65ř61í 43Ř97e76z61n19í91k 4972542383415

Když je žena zahalená od hlavy k patě a jde v podřízeném postavení dva kroky za svým mužem, do naší kultury to nepatří.

Ale nic snad nezabraňuje té ženě dělat to dobrovolně:

Stejně tak jako nikoho nenutíme abstinovat, a přesto to někteří naší spoluobčané dělají, i když nejsou muslimové.

0/−5
3.2.2016 20:19

E68v73ž72e44n 77P18o76l97á28k 3568698491153

Když v tom chce řídit auto, učit děti ve školce, nebo se fotit na občanku, tak bych jí klidně bránil.

+1/0
3.2.2016 20:24
Foto

T22o62m97á38š 92H75e31r48c86e78g 3360479130530

Fotit se na občanku je snad jediná věc, kde má smysl jí to zakazovat. Jindy je to přece její věc.

0/0
3.2.2016 21:46

P98e67t67r 25T46o27m39e82k 8560765397214

Snad ?

0/0
3.2.2016 21:51

E36v15ž72e42n 46P15o72l58á70k 3498558921683

Jenže zákon to nezakazuje, protože v našem sekulárním státě prostřednictvím tzv. "svobody vyznání" takto otevřeně diskriminuje ateisty.

0/0
3.2.2016 22:11

P60a62v19e29l 85H93l18a39v15a33t97ý 3609876539121

Ona se ta dobrovolnost těžko posuzuje. Spousta týraných žen by o tom mohla vyprávět...

+4/0
3.2.2016 22:03
Foto

J87a81n 79Š51e61b63e63l93í43k 1235452887425

Přesně tak. Pak by ale bylo třeba důrazně použít § 199, § 209, § 353 trestního zákona.

0/0
4.2.2016 10:16

D39u94š38a28n 21N32o77v65á76k 9721362894

Samozřejmě je to její věc... pokud to ale dělá dobrovolně. Pokud je k tomu však nucena mužem, pokud jí hrozí násilí, když se bude snažit vymanit, bránit, "odpadnout" od víry, apod., tak to sem nepatří a musí to být trestáno v rámci našeho práva. Bez rozdílu.

0/0
4.2.2016 11:00

J45a13n 95J10e49n43i85c 1264284557814

Tohle je fajn, ale není už pozdě? Jaký je Váš vztah k EU? To jak hrubým způsobem nám EU vnucuje svoje názory a metody je ponižující. Není možné, aby k nám přijel komisář EU a vysvětloval nám jak dementům, že Německo udělalo dobře, když na čas nerespektovalo Dublinské dohody. Všichni kdo jsme před tím varovali jsme byli xenofóbové, fašisté, islmofóbové. Nestydím se za to. Ale množství utečenců a nemožnost jejich integrace je už taková, že tohle nejde zvládnout nenásilnými prostředky.

Kromě toho chceme darovat v podstatě za nic Turecku a Africe 13mld, místo abychom neprodyšně uzavřeli hranice EU. Takže tento linkavý (ale možná záměrný) postoj současné EU reprezentace sem dotáhne v tomto roce další milión uprchlíků... Jaké je v tomto případě řešení? Nezdá se mi z reakci západních politiků, že by si z toho dělali vrásky. Jejich kosmetické změny mají lidí jen uchlácholit. Až nám sem naleze další 1 nebo 2M ilegálů, tak už nebude jiná možnost než válka... K čemu spřísnění azylového zákona v Německu, když se do EU hrnou další stovky tisíc ilegálů a není účinná snaha jim v tom zabránit...

V Japonsku teď objevili, že na nějakém ostrově je výrazně delší průměrný věk a lidé jsou tam zdravější. Nemáme také právo zalidnit/přelidnit tento ostrov? Vždyť přece každý by chtěl být zdravější a žít déle...

+8/0
3.2.2016 20:10

M66i74c50h17a96l 97K24o85n71u57p28č96í74k 9381690411751

to jste se ale odkryl :) SSO - Svobodní jsou dlouhodobě k současné verzi EU kritičtí a z relevantních politických stran asi i jediná. Podívejte se na web a nebo na videa, kde Petr Mach promlouvá v parlamentu EU. (že na to mají všichni 2 minuty a že většinou socialisté odejdou je věc jiná)

0/0
4.2.2016 12:50

P31e14t17r 24V70y27s60o97č42a73n 7128120250216

Píšete to pěkně, ale není možné věřit člověku, co sedí v parlamentu, bývalému politbyru, který nečinně přihlíží této zkáze.

+1/−2
3.2.2016 20:02
Foto

T48o55m60á45š 81H70e68r78c57e49g 3270879830980

Bylo by snad lepší, kdyby tam seděli jen ti, kteří stávající režim podporují? Opozice je potřeba.

+7/0
3.2.2016 21:47
Foto

J35a21n 72Š53e49b96e30l59í62k 1675352457785

Petr Mach v europarlamentu plní svoji opoziční funkci. Poslechněte si jeho projevy.

+2/0
4.2.2016 10:18

D46u26š53a97n 54N25o80v62á88k 9241802404

Opozice je třeba, cožpak tam chcete jen loutky kývající hlavou.

Problém euro"parlamentu" je v tom, že to není parlament v pravém slova smyslu. Jediné co tam Petr Mach zmůže, je mluvit a hlasovat pro/proti návrhům z Komise.

+2/0
4.2.2016 11:02
Foto

P49e63t62r 35H58a74n52n39i76g 5976174615384

Velmi rozumný a neagresivní přístup k našemu pohledu na řešení krize vzniklé přílivem ilegálních imigrantů. Se vším souhlasím.

+13/0
3.2.2016 19:39
Foto

J58a74r24o27s94l97a77v 55S34k89o41p41a95l 6294420670289

Rozumný přístup k problému!!

+7/0
3.2.2016 18:33

M71a32r58i72e 19N57e66u96m36a19n60n91o48v69á 1283456454268

Není co dodat, karma R^

+9/0
3.2.2016 18:31



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.