Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S51t68a84n13i81s24l78a73v 67J23a50h19o59d98a 3545831830275

Hlavní důvod proč Britové volili Brexit nebyly finance: byla to suverenita a s ní spojená demokracie - přání, aby si o svých věcech rozhodovali Britové sami a ne úřednící v Bruselu (a popř. Merkelová v Berlíně).

Hlavní motivací zastánců setrvání v EU byl strach: strach z ekonomických a podobných katastrof, které se teď moc nenaplňují a téměř jistě ani nenaplní, naopak. Projekt Strach (Project Fear) nevyšel. RvEU

http://www.usnews.com/opinion/articles/2016-06-30/poll-shows-brexit-vote-was-about-british-sovereignty-not-anti-immigration

+3/0
17.7.2016 15:19

J11i21ř83í 47M69a18t55u45s96z47e26k 4867366260973

Pane Machu, spolu s Vámi přeji Británii úspěch a věřím, že Británie nesvazovaná regulacemi bude dobrým příkladem. Chtěl bych ale poukázat na to, že stejně důležitý příklad je způsob, kterým bylo změny dosaženo, tedy referendum. Myslím si, že tento fakt by si měly uvědomit všechny politické strany, které chtějí něco změnit. Strany, jejichž cílem je naopak kontinuita charakterizovaná jejich účastí na moci, referendum a jakékoli prvky přímé demokracie odmítají. V poslední době nám to připomněl svým prohlášením Sobotka. Stran majících nějakou myšlenku máme dost, problém je ale v tom, že ty myšlenky se více či méně liší, což vede k rozmělnění voličského potenciálu. Co takhle jít do příštích parlamentích voleb společně se všemi, kteří se shodnou na základním bodu volebního programu, tj. uzákonění opravdu účinného referenda iniciovatelného občany? Všechny ostatní rozdíly by si mohly strany sdružení ponechat. Příznivci dílčích stran přece mohou vyjádřit své sympatie preferenčními hlasy v rámci kandidátky.

+3/0
15.7.2016 12:02
Foto

P88e19t93r88a 80H21a28v38e62l35k98o57v97á 8543303572

Děl náš největší český Eurospektik v Europarlamentu, jenž se přátelí s UKIP a dalšími frakcemi. Farage už byl sice dobrovolně odejit, ale Mach stále hovoří o blahém dlouhodobém vlivu Brexitu na ekonomiku UK. K tomu může dojít, ale jen, pokud bude obchodovat s Indií, Čínou a dašlími zeměmi, ke kterým se napne ve svém kosmopolitismu a samozřejmě s jejich stálicí Saúdskou Arábií. V podtstatě Mach opakuje výzkumy UKIP atp. Myslím si ale, že pokud UK přestane platit do rozpočtu EU, tento rozpočet se rozhdoně nezhroutí, bude jen dost oslaben, UK by ale neměla profitovat na zcela bezcelním obchodě s EU. Nelze puoze slíznout smetanu a tak se bude asi jednat spíše o neudálost. Samozřejmě si asi budou moci více hýbat například se svými daněmi atp. Otázkou je, jestli se jim zdaří vůbec vytvořit funkční normy a legislativu, směrnice a normy, jež byla nyní odvozeno od legistavivy EU, při míře jejich chaotičnosti a ledabylosti. Každopádně UK je světem pro sebe. Je to těžký oříšek. Nebyli v Eurozóně a tak jejich odchod nebude zas takovým problémem. Poslouchala jsem Machův rozhovor s ekonomem Michalem Mejstříkem, a Petr Mach měl argumenty tak trochu jako rozjásaný euroskeptický skaut.

+1/−3
15.7.2016 7:50

T47e63r54e66z68a 39H80a60j38k66o84v76a 5617862414950

R^

0/0
17.7.2016 9:20
Foto

V52á30c49l14a65v 12C72h97u72c57h57m47a 6225191108256

Není fajn jak se ty "pádné argumenty" eurohujerů proti Brexitu bortí?

Nad Británií vyšlo slunce, žádný krach ekonomiky ani válka nejsou v dohledu, Johnson neutekl od odpovědnosti a další budou následovat. Dočkáme se někdy nějaké zodpovědné sebereflexe ze strany eurohujerů a doznání, že se mýlili?

+16/0
14.7.2016 22:02

V49á98c62l41a68v 57S67t17u58d64e32n95ý 1444651512315

Nedočkáme. Ale to nám vadit nemusí. Najdou si jiné harašení a strašení. A bude to nanovo.;-D;-D;-D

+4/0
14.7.2016 22:04

M38a56r36t57i50n 64P54o74d65h81o18r20s91k68ý 4505371509443

VB to samozřejmě přežije jako spoustu jiných věci ale finančně si pohorší a většinu norem EU budou muset dodržovat stejně. Možná těch Poláků trochu ubude.

John Oliver to hezky shrnul: http://videacesky.cz/video/last-week-tonight-brexit

Ne vždy s ním souhlasím ale alespon se zasměju.

0/0
15.7.2016 8:54

T77e98r54e71z47a 84H23a90j49k43o15v37a 5417302364280

Brexit byl pouze odhlasovan. Zatim se fakticky nekona....nebo je uz Britanie mimo? 8-o8-o

0/0
17.7.2016 9:31

V90i84k61t59o60r 93N33á96r59o60ž47n74ý 3479172368

Tento blog vnímám jako klasické teoretické plkání pana Macha , jak by to dle něj (teoretika) mělo fungovat. Praxe bývá od teorie hodně a hodně vzdálená. Tak se nechme překvapit , jakým směrem ekonomika Velké Británie půjde.

+3/−7
14.7.2016 16:46

M80i61c66h66a95l 58P89r70o23k66š 6101314482472

Neni srovnani GBP vs CZK trochu mimo v momente, kdy CNB nasi menu oslabuje? Spis by vetsi smysl davalo srovnani kurzu GBP/USD.

+6/0
12.7.2016 7:25
Foto

J33a60r80o90m11í82r 88H77l89u50b53e12k 2936210104191

Ono to není jen o penězích, ač mnoho toho o penězích je. Příkladně spotřební daně jsou stanoveny direktivou EU a žádný stát nemůže mít nižší, povinné zdravotní a sociální odvody, jinak komunistický výmysl, jsou taky povinné napříč EU. Mimoto nemůže členský stát EU změnit svou sociální politiku, jelikož socialismus je povinný a musí se jím řídit pravicové vlády. Tady vidím obrovské možnosti Británie, bude si to moci upravit podle svého a pokud to udělají s rozmyslem budou jen profitovat. O splacení státního dluhu je již složitější hovořit, ale státy EU jsou na tom, v tomto směru, ještě mnohem hůř. Na splacení státních dluhů prodělají všichni občané, jelikož předtím ty peníze prožrali, sic ne vlastní vinou. Je potřeba se dostat na novou startovní čáru očištěnou od ideologií a pragmaticky začít obnovovat opět kapitalismus, který jako jediný dokázal svou životaschopnost.

+15/−2
11.7.2016 22:42

P74e82t22r 61V53i69n74t34r77l37í29k 3716944591

až na zdravotní odvody souhlasím, je velmi dobře, že jsou povinné, podívejte se na zdravotnictví v US a pak budete rád, že máme zdravotnictví povinné...

+5/−3
11.7.2016 23:31
Foto

V38á54c84l73a98v 78C56h73u64c28h58m89a 6215221638116

Co vás tak děsí na zdravotnictví USA a proč bych měl být rád, že skrz povinné zdravotní pojištění platím nesmyslnosti jako paralen nebo dovolenou v lázních pro ty co v tom umí chodit, ale když potřebuji akutně zákrok zubaře, tak si jej musím zaplatit?

+13/−3
11.7.2016 23:47
Foto

R47a89d61e47k 82P87o68l94i76c57k36ý 6131623801214

Platíte jen pohotovostní poplatek, ne zákrok

+1/−6
12.7.2016 11:02
Foto

V92á27c60l94a68v 38C94h41u53c45h20m63a 6635711428576

Pohotovostní poplatek platím na pohotovosti. A ten myslím činí 90 Kč a nikoliv 2 tácy..

+2/0
12.7.2016 18:04
Foto

R20a32d40e47k 67P33o21l71i69c59k18ý 6251723751924

Nic jiného taky za běžné akutné ošetření se neplatí.

0/−3
12.7.2016 19:32
Foto

V91á53c34l40a39v 25C53h35u16c15h46m25a 6375281338966

Mně naúčtovali 2 tácy a když jsem chtěl vědět jaké výkony jsou hrazeny ze zdravotního pojištění a jaké ne, nebyli schopni nebo nechtěli mi odpovědět. To byla má poslední návštěva u zubaře a musím doufat, že už se bez nich obejdu, protože zubaři mají "obsazeno" a najít si jiného bývá dosti problém.

Vy možná žijete v nějakém snovém světě, kde vše funguje tak, jak vám vaše rodná strana nalajnuje, ale drtivá většina lidí musí žít v realitě, ve které zdravotní systém je černou dírou na peníze a ani zdaleka nefunguje tak, jak se vy snažíte prezentovat.

+8/−1
13.7.2016 15:10
Foto

R62a29d46e13k 71P25o23l86i81c55k90ý 6451593221324

Tudíž jste to neměl platit když vám nebylo sděleno za co-je to vaše hloupost,

PS. Přesně tak funguje svět, který propagujete-svět bez státních zásahů

+1/−1
13.7.2016 19:10

J65o60s52e66f 38T32l42u26s13t84ý 8269356111514

tak si ty státní zásahy nechte pro sebe

0/0
14.7.2016 9:36
Foto

V94á91c47l71a95v 88C77h68u13c76h78m65a 6525831478796

Víte, já nevím, jestli jsem měl platit nebo ne a nerad se o peníze dohaduji. Oželet 2 tácy a s využíváním služeb arogantních "podvodníků" skončit je pro mně jednodušší než se tam pak třeba dvě hodiny dohadovat jestli mi něco účtovat mohou nebo ne. Za ušetřený čas si ty peníze zase vydělám a nemusím si ničit nervy a tím své zdraví. Ano, přiznávám, je to moje chyba, že nechci podléhat tomuto systému kdy se něčeho domůžete za vynaložení množství času a peněz a ve výsledku ztratíte víc než získáte. Lidem jako vy takový systém vyhovuje protože mnozí na něm parazitují, já jej ale odmítám a snažím se omezit ten vliv na mně samotného. Jsem smířen s tím, že až mě zas chytnou zuby buď si to vyřeším sám nebo si zaplatím zubaře kousek za hranicí. A budu jen doufat že se jednoho krásného dne celý tento systém pro parazity rozpadne a začnou zas fungovat normální vztahy, kdy si každý zaplatí to, co bude potřebovat a já nebudu muset přispívat na vaši léčbu spojenou s vaší obezitou.

+7/−1
14.7.2016 17:41

T92e22r82e49z84a 72H70a88j11k64o46v25a 5617862464240

Mne takovy system rozhodne vyhovuje, a take na nem parazituji. Az budete mit v rodine stoprocentniho invalidu, tak to pochopite.

0/0
17.7.2016 9:24
Foto

V71á90c88l18a28v 48C70h43u63c61h82m73a 6105851478936

Nemám nic proti, jen se pak bavím, jak ti, co jim ten systém vyhovuje a co jsou na takovém systému plně závislí se pak rozčilují, když jim ten systém nepomůže, nebo musí pomoc značně omezit. Viz nářky nad tím, jak, myslím, Drábek sáhnul na důchody invalidům.

0/0
17.7.2016 15:32

B45o19h71u42m84í25r 77Š34i13m46e17k 3591720264804

Ad Chuchma:

Ve společnosti vystavěné na křesťanské kultuře nemůže člověk chcípat jako pes! Proto musí být všichni pojištěni! To, co našemu systému vyčítáte, tkví v absenci skutečného zdravotního pojištění místo současného výběru zdravotní daně, které by umožnilo skutečným zdravotním pojišťovnám vytvořit různé pojistné produkty, ve kterých byste si mohl vybírat. Celé naše zdravotnictví by mělo být postaveno na přirozených vztazích, občanské svobodě a odpovědnosti pacienta za proplacení zdravotní péče. Místo toho máme jen iluzi dostupnosti kvalitní zdravotní péče a iluzi zdravotnictví zadarmo pro bohaté i chudé! A vše, včetně "pravicových" stran, stavíme na falešném sociálním inženýrství.

+2/0
13.7.2016 9:03
Foto

V66á62c17l74a63v 75C29h40u32c78h29m87a 6125981708136

Já nepíšu nic jiného. Tady se shodnem, vyjma té drobné poznámky, že je do pojištění třeba všechny nutit.

0/0
13.7.2016 15:05

A62r70t10u15r 89N54o60v98a92k 6662857713203

To jsem nevěděl, že v celé historii křesťanství byli chudí ošetřováni zdarma ;-D

+1/0
15.7.2016 7:26
Foto

J88a97r27o81m93í30r 66H34l31u71b74e14k 2866910224961

Pominu-li obrovské možnosti firem poskytnout dobrým pracovníkům zdravotní pojištění jako benefit, bylo by soukromé zdravotní pojištění obrovským motivem pro pojištěnce, aby se starali lépe o své zdraví. Mimoto máme obrovské množství peněz ze spotřebních daní z tabáku a alkoholu, které prvoplánově do zdravotnictví patří. Zdravotnictví by musilo být zlaté, až předimenzované. Což taky není moc dobré.

+4/0
11.7.2016 23:51

V22á78c62l98a83v 46S59t67u35d36e15n63ý 1234181772135

.... a zároveň motivací pro zdravotnictví poskytovat včas a kvalitně služby. Znáte ještě jiné služby, které by dostávaly paušál za zákazníka bez ohledu na byť jedinou poskytnutou službu? Já ne.

+2/0
14.7.2016 22:03

T18e51r34e60z47a 92H81a41j45k80o89v95a 5947272964410

CO si predstavujete pod soukromym pojistenim?

0/0
17.7.2016 9:25

B63o85h23u13m85í87r 73Š39i39m90e54k 3881660524264

Zdravotní pojištění musí být povinné, souhlas! Největší chybou amerického zdravotního pojištění je, že chybí solidarita mezi zdravými a nemocnými a že výše pojištění se odvíjí od zdravotního stavu.

0/0
13.7.2016 8:51

B53o67h65u62m62í41r 74Š13i40m46e27k 3271920504634

To je reakce na Petra Vintrlíka.

0/0
13.7.2016 8:52
Foto

V49á38c94l51a76v 10C14h90u25c43h22m93a 6685911148256

Ve chvíli, kdy je to povinné a navíc řízené státem, už to není zdravotní pojištění, ale zdravotní dań, proti čemuž vy protestujete. Klidně bych i byl pro, aby bylo nějaké základní pojištění povinné asi stejně jako třeba povinné ručení, kde vy se sice musíte pojistit, ale pojišťovny mají volnost vám nabídnout v podstatě jakékoliv podmínky byť ohraničené několika málo mantinely. Podstatou je, aby váš zdravotní stav a vaše péče o něj ovlivňovala i míru toho jak chcete být pojištěn.

0/0
13.7.2016 15:14

B88o28h37u31m39í42r 63Š65i66m59e55k 3751850674934

Naopak! Zdravotní stav nesmí být určující pro výši pojistného! Tuto chybu udělali v USA!

+1/0
13.7.2016 20:47
Foto

V33á74c89l62a59v 46C88h52u22c61h51m31a 6495681718816

Ale jistěže musí, jinak se můžete s nějakou zodpovědností za zdravotní stav rozloučit. Je to stejné jako ztrácíte bonus u povinného ručení, když máte několik havárií.

+2/−1
14.7.2016 9:59

B98o24h57u97m89í71r 20Š31i84m72e38k 3901300334284

Tak to udělali v USA a lidi nemají na svoje zdravotní pojištění!

+1/0
14.7.2016 16:10
Foto

T33o31m20á46š 13H16e42r66c35e45g 3160749780170

To není pravda, zjistěte si o tom něco.

0/0
17.7.2016 12:02

B91o93h92u83m60í40r 27Š86i76m31e22k 3531140894314

Rv

0/0
17.7.2016 22:15

T55e67r28e93z38a 29H21a13j65k64o49v41a 5877222914250

Mate v tom hokej. Kazdy clovek muze mit uraz nebo nejakou nemoc. Soukroma pojistovna ho neprijme.

0/0
17.7.2016 9:29
Foto

V91á12c39l89a78v 53C40h88u15c40h55m98a 6965921978266

Ano, i já se mohu zranit nebo onemocnět ač se starám aby se tak nestalo. A pro ty případy bych se nechal pojistit i kdyby pojištění nebylo povinné. Musel bych to samozřejmě řešit dopředu a ne až by se něco stalo. Pak by žádná pojišťovna neměla důvod pojištění odmítnout, protože je právě pojištění živí. Rozdíl by byl v tom, že bych si pojištění vybíral podle svých potřeb a ne podle potřeb společnosti.

+1/0
17.7.2016 15:29

T20e21r66e26z22a 45H58a95j87k38o37v44a 5287512154940

Prosim vas, nemate poneti...soukroma pojistovna, ktera vam neco nabizi,, si vzdy bude stanovovat podminky a taky se bude rozhodovat, koho prijme. To je fakt, ktery vam nic nerika.

A bezne se muze stat, ze nemocne lidi (jakkoliv) do pojisteni neprijme. Coz je realita na zapade.

0/0
17.7.2016 9:27

L61u39b19o24š 24U20l76r24i77c23h 5621820308234

Pán Hlubek, skúste si aj niečo zistiť skôr ako začnete vypúšťať perly.

"Záväzky Británie momentálne predstavujú neuveriteľných £1180 miliárd. Suma sumárum, celková verejná zadlženosť so všetkými pridruženými položkami predstavuje vo Veľkej Británii približne £3,6 bilióna, čo je 244% HDP, alebo viac ako £135 000 na každú britskú domácnosť. Toto čísla samozrejme nezahŕňa súkromný dlh ako napríklad hypotekárne úvery (£1,2 bilióna), alebo spotrebiteľský dlh (£210 miliárd). Dokopy tvorí verejný dlh, súkromný dlh a „kvázi“ dlh nepredstaviteľných £5 biliónov (340% HDP), ktorý by bol ešte vyšší, ak by sme uvažovali aj s obrovským dlhom britských podnikov, ktorý bol, ako iné formy dlhu, zapríčinený érou lacných peňazí.

Rovnako znepokojujúci je externý dlh Veľkej Británie – 400% HDP. Toto číslo je oveľa väčšie ako v prípade Portugalska, Grécka alebo Španielska. "

https://zo.trimbroker.com/financne-analyzy/komentar-Velka-Britania-ako-dalsia-periferna-krajina-110826

Schválne som vybral starší článok, abyneboli pochybnosti, že je to strašenie Británie čo sa stane ak Brexit. Môžete si vygugliť "utešený" stav Británie.

+1/0
12.7.2016 2:59
Foto

J19a66r48o38m30í31r 94H79l79u42b16e50k 2606510194211

Je to staré, z roku 2012, takže jen orientační a předpoklad, že od té doby se to zlepšilo se rovná nule, že se to zhoršilo, rovná se jedné.

Takže, státní dluh ukazuje u jednotlivých zemí, kolik procent ročního HDP činí jejich státní dluh v zahraniční měně, je úhrnem všech dluhů centrální vlády a všech dalších veřejných orgánů státu, mínus dluhy denominované v domácí měně.

Takže jsem namátkou vybral. Jako etalon uvedu UK - 88,7%

Francie 89% Irsko 118%

Itálie 126% Německo 80%

Řecko 161% Španělsko 85%

Úplně nejhorší je Zimbabwe 202%

Je jen na jednotlivých státech, jak se s tím popasují, v socialistické EU to půjde těžko a skončí to kolapsem, pokud UK nasadí ozdravný program, socialismu se zbaví, má šanci, že zachrání Libru i sebe.

Abychom nekončili u těch nejhorších, tak na nejlepším místě je Chile - 10,1% a za ní Rusko - 11%

0/0
14.7.2016 21:18

T47e10r45e93z69a 87H78a83j16k42o95v87a 5137582614380

POvinne zdravotni pojisteni neni komunisticky vymysl. To maji i na zapad od nasich hranic. Doporucuji v teto souvislosti treba Svycarsko. Ono je totiz znamo, ze nebyt zdravotne pojisten je dost riskantni.

0/0
17.7.2016 9:22

J82o78s71e88f 16L97e30b19d25u80š95k13a 4722623683675

Jenom tak, tady je jeden z důvodů, proč brexit a proč na tom Británie bude líp

https://www.novinky.cz/ekonomika/408914-evropa-je-nemocna-banky-potrebuji-biliony-varuje-ekonom-deutsche-bank.html?source=FBS

0/0
11.7.2016 22:26

P12e40t22r 27V88i59n35t40r81l42í94k 3336424911

to je hlavní problém EU, pokud se objeví nějaká krize, stáhne sebou víceméně všechny státy, nelze se proti tomu obrnit, kdežto v malých ekonomikách, které mohou být provázané volným trhem i bez EU by se vedlo výrazně lépeR^

0/−2
11.7.2016 23:32
Foto

R31a27d13e33k 71P88o61l12i23c26k89ý 6291223721834

To je hloupost. Bez EU by jednotlivé státy standardně byly na nižší úrovni než při krizi EU

0/−2
12.7.2016 11:06
Foto

R15a31d46e74k 92P57o89l40i72c78k56ý 6471883551204

Četl jste to vůbec?

Akcie bank letos výrazně klesají, poslední ránu jim zasadil brexit a s ním související nejistota ohledně budoucích vztahů EU a Velké Británie.

https://www.novinky.cz/ekonomika/408914-evropa-je-nemocna-banky-potrebuji-biliony-varuje-ekonom-deutsche-bank.html?source=FBS

Myslíte, že po Brexitu, se nebudou problémy britských bank týkat?

+1/−1
12.7.2016 11:14

V73o87k27o93u63n 91V79l11a72d16i64m88i24r 8322968759858

Prejme jim ten exit. Vodafone a Toyota uz take hleda vhodna mista aby mohla uskutecnit GB exit. vodafone ho uz myslim nasel v Mnichove, u toytoty se proslicha cosi i o ceske republice. A ze Banky exitujou do Frankfurtu je uz znama vec.

+3/−1
11.7.2016 22:05

J50o34s60e94f 30L39e83b11d89u53š34k75a 4332103153915

Ani jedna banka nechce odejít z Londýna. Ona totiž neexistuje jen EU.

+1/−3
11.7.2016 22:46
Foto

R48a37d71e35k 58P80o14l13i58c40k19ý 6141423671424

No on asi pro Britanii není podstatný kurz libry ke koruně, ale spíše k Dolaru kde se pohybuje na cca 30 letém minimu a vůči Euru kde došlo k radikálnímu oslabení.

Ano Britnie ušetří za platby do Eu 350 mil týdně ale taky z ní nedostane jiné peníze v dotacích ... takže teoreticky bude v plusu, kolem 120 mil týdně, ale fakticky bude muset tak jako Norsko a spol platit za přístup na Evropský trh takže neušetří nic.

Banky budou muset zareagovat pokud budou chtít fungovat v EU.

Suma sumárum jste vyplodil totální demagogický blud poplatný politice, kterou se profilujeteRv

+7/−6
11.7.2016 20:35

J96o91s15e22f 38L60e89b44d13u26š13k19a 4672143773725

Suma sumárum Británie platí, po odečtení všeho toho co zpět dostane, přes 190 mil liber týdně - průměr za poslední roky. Všechny banky vydaly prohlášení, že v žádném případě z Londýna neobejdou. Ona totiž není jen EU, víme? A platby za přístup na trh jsou daleko nižší, nevím kolik budou v případě Británie. Ovšem vím, že například Británie vydělá na rybolovu, kdy byla svázána kvótami EU a musela dovolit ostaním lovit v jejich vodách. Také bude muset inmplementovat jen minimum přespisů EU, což je další úspora. Celkově na tom Británie vydělá, protože její obchod se státy mimo EU je větší, než se státy EU a má šanci růst, protože nebude svazován předpisy EU.

+5/−3
11.7.2016 21:55



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.