Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I79v62e35t97a 54K72o76l18á59ř13o36v60á 1928320786978

Kdo napíše tak dlouhý článek o ničem, vyjma zesměšňování a kálení do "hnízda" spolusedících, o tom to taky něco vypovídá, pravděpodobně taky nebudete úplně vytížený a mít co na práci. Váš kolega sbírá body, ukažte, co jste udělal vy. Taky nejste lepší, a to za ca. 15 000,- měs..

0/−18
16.8.2016 20:59

I71v15a64n53a 27H96e16r63m20a77n96n32o72v44á 8213563240526

Sleduji p. Zdechovského na FB a tohle tak nějak shrnuje můj dojem z jeho konání. Tisíc aktivit, výsledky nic moc.

+6/0
16.8.2016 17:20

S21t45e40f51a74n 70R51i20d37z44o62n 6144945890358

Excellentni vysvetleni, ale melo by byt siroce znamo, blogy na idnes cte jen nevelka skupina ctenaru. Drzim palce a podporuji Vas ve vsem, co delate.

MUDr Stefan Ridzon, Praha 5 Kosire

+11/0
16.8.2016 13:57

P57a47v89e64l 49K81r55á70l 9868752744533

Aha,praci ostatních pohanit a prodat svoji neschopnost někomu,kdo neví o co go.Shrnutí článku v jedné větěRvPak nemají češi nadávat na EU,když tam sedí něco tak zbytečného jako Mach,a banda komoušů samozřejměRv

+3/−12
16.8.2016 13:57
Foto

J44u24l91i79e 45K50y98s67e61l41k63o88v81a 6740862788281

Pane Machu, vedete si dobře a já - s mnoha eurorealisty jsme Vám vděčni za hrdinský boj proti nesmyslům byrokratického kolosu EU.

Dotaz : ještě se europarlament harcuje každý měsíc z Bruselu do Štraburku se všemi tisíci úředníků, bednami spisů a vagóny zákonů ? A jaké hnízdečko EU sekretariátů ještě navíc maká v Lucemburku ? Mnohé je až komický nebo zločinecký ekonomický masakr ! A jede se dál - zmutované nápady - nařízení - sankce - finance klidně EU sype do bezedné černé díry.

+7/−3
16.8.2016 12:11
Foto

D57a73l12i42b47o85r 72B65a59r12t49o64š 5734520747109

předložte návrh na vyjádření nedůvěry vám

+2/−20
16.8.2016 10:08

V26á17c94l44a64v 27N63o94v32o72t26n83ý 2114818743

Nedůvěra byla vyjádřena už dávno. a to přímo ve volbách. Zkuste si najít, jaká byla při volbách do slavného europarlamentu účast. To dost jasně ukazuje, jaký je o tuto veledůležitou instituci zájem. Bohužel, volební zákon je takový, že poslanec je zvolen i kdyby dostal jeden jediný hlas... ten svůj.

+3/−1
16.8.2016 10:33
Foto

D94a76l52i39b12o71r 21B96a38r29t23o85š 5474580127879

moje poznámka platila autorovi článku..Machovi..ten by mě navrhnout jednání o nedůvěře v něj osobně...:-):-):-)

co se týká EU jako takové, má EU skutečně jisté nedostatky....ale jisté nedostatky neznamenají, že je vše špatné....nenajdete ženu bez chyby..a přesto že má chyby s ní zůstanete....

Chyby EU jsem kritizoval již v 80. letech ve svých přednáškách. Myšlenka o EU jako o jednom centrálním federálním státu je velmi dobrá a vynucená evolucí lidských skupin, skutečnost, že se zdá, že Evropané dělají tuto svou vlastní integraci nedokonale je správná, protože jim to kazí jak jejich lidské vlastnosti tak i nepřející a závistivci zvenku...A je celkem lhostejné jestli ničí soudržnost Evropanů USA nebo Rusko, vždy z každého podařeného útoku na Evropu mají prospěch oba dva....a daří se jim jak ukazuje i váš komentář

+1/−6
16.8.2016 11:04

E87v88ž87e65n 66P90o43l62á40č20e17k 6203739695

Vynucená evolucí elity, která se občanů na nic neptala. Celá EU a obzvlášť Lisabon byly proptlačeny naprosto protidemokraticky.

0/0
16.8.2016 13:25
Foto

D87a64l76i37b54o87r 31B22a72r38t14o20š 5664250507409

definujte demokracii .....a ukažte mi, jak babička v Horní dolní pochopí Lisabonskou smlouvu v návaznosti na všechny předchozí smlouvy....coby demokratická volička.......díky:-):-):-):-)

0/0
16.8.2016 13:29
Foto

D26a46l29i84b37o94r 22B26a17r13t42o88š 5984910647119

s tou kravatou je to pochopitelně nesmysl, jenže podstata byla trefena...jde o to vytvořit pocit sounáležitosti všech Evropanů k sobě navzájem, asi tak jako to mají Američané.......

jeden takový symbol je měna....Američané jsou hrdí na dolar, a Němci byli hrdí na Marku, Jugoslávci a Italové si dělali navzájem urážlivou legraci ze svých měn, protože oba dva státy měly obrovské inflace...zde jen jako důkaz jak důležitá je měna jako symbol soudržnosti skupiny lidí

A my jsme mohli mít Euro...jako symbol EVROPANSTVÍ....a lidí , kteří naprosto neuváženě horují proti Euru vlastně ničí jakýkoliv pokus o vytvoření tohoto měnového, tak nesmírně důležitého symbolu pro soudržnost skupiny...z toho ovšem vyplývá, že kdo horuje proti Euru ničí jakékoliv šance Evropanů být tak silnou společenskou entitou jako jsou USA...a tedy je to nutí do otroctví Amerika...viz co si USA dovoluje vůči evropským bankám, výrobcům atd a přitom jejich firmy vyloženě své zákazníky zotročují..viz Monsanto, viz ratingové agentury viz, odposlouchávané hovory manažerů firem při zadávání evropských státních zakázek, atp atp

ano někdy je skutečně méně více, ale jak kdy a jak u koho, a a tak vaše práce v EU je jen prací záškodnickou....a té záškodnické práce děláte skutečně zbytečně moc...:-):-):-)

0/−18
16.8.2016 10:07

M32i67l40o58š 19B19é14m 6234659752253

Na dolar, který za posledních sto let ztratil 95% své kupní síly, nemůže být hrdý žádný soudný Američan...

+1/0
16.8.2016 10:55
Foto

D59a60l56i34b28o22r 98B93a69r89t87o41š 5924520597299

všechny měny v čase ztrácejí na hodnotě, to je přirozená inflace...ví se o tom, jen se to lidem neříká...pravidlo 70 vám to objasní....v AJ Law of 70

například koruna ...koncem 50 let minulého století jste si mohl koupit kompletní vybavení do celého bytu cca za 5000 korun...to byste dnes nezvládl ani náhodou....koruna ztratila svou hodnotu mnoho násobně....jako ten vámi atakovaný dolar......:-):-):-):-)

0/0
16.8.2016 11:08

M50i54l41o22š 80B73é13m 6864979842913

Však ani na korunu nejsme moc hrdi, ačkoliv radši ji než euro. :-)

+2/0
16.8.2016 11:42
Foto

D31a16l41i15b28o61r 78B61a64r60t77o24š 5764100967939

aha a jaký je rozdíl mezi eurem a korunou..já jen vím, že si za euro koupím víc než z korunu...takže raději bych euro....:-):-):-):-)

0/0
16.8.2016 13:02

M21i44l36o46š 15B58é88m 6624689342623

Tak to jo. Tak to radši chtějte kuvajtský dinár, za ten si koupíte zdaleka nejvíc. ;-D

0/0
16.8.2016 13:15
Foto

D44a85l56i68b36o43r 29B76a86r37t83o69š 5794240897949

hmhm jenže asi by to nefungovalo....funguje to obráceně....například ČERNÁ HORA má měnu euro,, ale není v eurozoně, což je velmi zajímavé řešení....:-)

0/0
16.8.2016 13:18

E68v71ž40e64n 22P82o79l91á52č71e47k 6853729265

Kde si za to koupíte víc, proboha?

0/0
16.8.2016 13:20
Foto

D78a46l93i97b43o75r 17B90a51r80t56o32š 5204650377739

tam kde je berou.....kopeček zmrzliny stojí 1 Euro ale 30 korun.... a už máte ten rozdíl:-):-):-):-):-):-)

0/−1
16.8.2016 13:27

J56o31s25e62f 29V89o37m68á50č61k16a 5643254643944

Přiznám se, že nechápu, jak k vám někdo mohl vůbec chodit na přednášky. Na inflaci nic přirozeného není, je to výsledek monopolu měn a státních zásahů do ekonomiky. A pravidlo 70 nemá s inflací nic společného, je to pouhé zjednodušení složeného úročení – nemusí se vůbec týkat měny.

+4/0
16.8.2016 11:54
Foto

D42a14l69i58b46o74r 80B79a23r86t77o30š 5594170897729

a protože měna má úroky, tak se pravidlo 70 týká i měny...:-):-):-)

a skutečně inflace je přirozená a existovala již před 5000 lety....a to ještě státní monopoly nebyly...Jak to vysvětlíte?:-):-):-)

0/0
16.8.2016 13:05
Foto

F23r64a77n25t25i70š19e96k 88K19š35í57r 2819696525

Inflace je vždy způsobena tištěním peněz, nebo likvidací produkce. Obojí dělá seč může každý stát.

0/0
16.8.2016 13:47
Foto

D74a86l84i23b27o49r 16B89a98r74t51o11š 5754510697769

ani jedno není pravda...ale je fakt, že jsou lidé, kteří si sednou na lep jakémukoliv nesmyslu....a už mi nepište nemám zájem o konverzaci s vámi

0/0
16.8.2016 15:38
Foto

F60r60a88n91t10i46š49e78k 71K94š72í69r 2369496325

Já nepíšu vám, jen uvádím na pravou míru vaše nesmyslné výroky.

0/0
16.8.2016 21:34
Foto

D96a52l44i12b42o73r 93B71a32r16t73o78š 5494730687439

raději uveďte na pravou míru své vlastní nesmyslné výroky...pokud na to zvládnete;-D

0/0
17.8.2016 11:58
Foto

F54r28a41n74t96i92š77e51k 37K47š16í51r 2329756465

Já si své výroky dokážu a-priory odůvodnit.

0/0
21.8.2016 15:04
Foto

D63a58l51i53b58o40r 48B36a13r66t87o65š 5844360677989

jedna moje známá psycholožka mi kdysi řekla....Nikdy se ti nepovede krávě vysvětlit, že je kráva.....měla pravdu...jen dodávám, že to platí i pro opačné pohlaví...

0/0
21.8.2016 20:47

E14v13ž60e28n 50P94o74l35á13č74e91k 6733949675

Pocit sounáležitosti, symbol Evropanství a k tomu potřebujeme statisíce přeplacených anonymů, jejichž práci nikdo nezná a své místo mají nadosmrti jisté.

+1/0
16.8.2016 13:19
Foto

D69a19l30i96b30o20r 12B15a91r38t17o18š 5374920257699

skutečnost je taková,, že se dějí chyby a omyly v EU ale ty se dějí vlastně všude....a když se jen podíváte na budovu Pentagonu...tak tam pracuje pokud se nemýlím asi tak 20 000 lidí...v jednom baráku...

a USA mají jen 320 mio lidí EU 510 mio lidí...tedy skoro o 200 více a tak potřebuje na řízení více úředníků....a víte vy kolik je úředníků v USA...?????:-):-):-) jen tak pro porovnání????

a kdybys se více učil, tak jste tam mohl sedět i vy....:-):-):-):-)

0/0
16.8.2016 13:25
Foto

R47a11d47e70k 57P94o68l83i26c49k82ý 6471743411444

Takže jste předložil návrh usnesení na vyslovení nedůvěry-tedy chtěl jate něco zbořit.

Co takhle dát nějaký návrh usnesení který něco tvoří?

Europoslanci by především měli tvořit zákony tak aby byly lepší, pružnější,....

Něo bořit, odvolávat komise...umí každý trouba.

+3/−21
16.8.2016 10:02
Foto

R24a48d19e24k 26P47o11l83i92c58k22ý 6581653661264

Omlouvám se za překlepy, zlobí mi klávesnice.

"...chtěl jste.."............"Něco bořit,...."

0/−1
16.8.2016 10:04

P27e77t97r 32D45o26b54r21ý 9441463129263

Komunismus bylo také nutné zbořit pane Polický. Ve vedení EU je jeden nevolený komunista vedle druhého. Čest práci.

+11/−2
16.8.2016 10:26
Foto

R98a73d11e70k 70P83o78l20i70c21k50ý 6741113301144

Nebořil se komunismus, ale tvořila se svoboda.

Když nejsou argumenty označí se "třídní "nepřítel-ve vašem případě "komunisti" ve vedení EU.

Přesně takto se komunisti chovali-očividně vám to komunistické myšlení zůstalo.;-)

+1/−8
16.8.2016 10:31

V66l94a81d96i72m73i56r 57T13ů78m80a 3203481584

Takže dle Vás mohla zůstat zakotvena vedoucí úloha strany v ústavě. Komunisti mohli zůstat u moci a stačilo vytvořit svobodu. Skutečně zajímavá úvaha. Myslíte jí vážně?

+3/−1
16.8.2016 11:50
Foto

R65a62d37e48k 29P81o15l34i92c69k75ý 6241813981164

To je vaše úvaha-ne moje.

Cílem byla svoboda, jedním z prostředků odstranění vedoucí úlohy komunistů.

Nebylo to o tom odstranit komunisty a pak vymyslet co dál.

Mach chce odvolat EK, ale nem vizi co dál.

Pokud by dal konkrétní návrh jak např. řešit migraci pro který by získal podporu EP a který by byl v rozporu s názory EK pak teprve ji má smysl odvolávat.

0/−2
16.8.2016 12:01

V37l32a31d25i22m87i26r 62T48ů38m52a 3513261974

Bylo to o tom odstranit komunisty protože jinak by svoboda nemohla být. Ovšem dle Vás by tedy stačilo dát komunistům konkrétní návrh na svobodu pro ten získat národní shromáždění a pokud by UV KSČ bylo proti, pak to teprve řešit.

Mě to aspoň z Vašeho příspěvku vyplývá. Nebo se mýlím?

+2/−1
16.8.2016 12:28
Foto

R90a88d72e39k 61P14o57l22i36c81k48ý 6971413111224

Opět mě podsouváte vaše projekce:-/Rv

Naposled pro vás zjednodušeně.

Napřed musí být shoda na vizi (program, směřování, cíl...) a až pak lze řešit, kteří lidé ji naplní případně kdo ji překáží.

Tedy napřed byla vize svoboda pro kterou byla většina lidí a překáželi ji komunisti proto mueli být odstraněni z čela státu. Nebyla vize zrušit komunismus a nechat bezvládí a anarchii.

Pokud by měla mít přítomnost pana Macha v EUparlamentu mít smysl tak napřed musí představit vizi a získat pro ni podporu většiny a až pak řešit kdo ji konkrétně provede případně kdo ji překáží. Odvoláním EK bez vize by se situace v EU jen zhoršila-místo problémů jak dál by se řešilo kdo má být v EK a řízení EU by bylo částečně ochromeno.

0/0
16.8.2016 14:21

V31l57a90d57i50m75i55r 59T94ů36m69a 3483101874

Nepodsouvám. Jenom rozvádím co tvrdite. Dejme tomu, že by jste chtěl prosadit něco proti vedoucí úloze strany.Rozvinete svou vizi. Získal by jste proto Federální shromáždění. Nezískal, protože v něm komunisti měli většinu. A dokud by měli ve shromáždění vetšinu nic byste neprosadil. Jako normální řešení jsou volby. U řešení kdy hrozí prodlení vyslovení nedůvěry.

+1/−1
16.8.2016 14:46

V19l75a39d88i36m11i79r 12T84ů30m93a 3583241954

Tak jsem od vás dostal mínus. Ale nedozvěděl jsem se zda jste svou myšlenku myslel vážně. Zkuste mi to sdělit tak abych to pochopil i já. Třeba mi to tak nepálí a nestačím sledovat tok Vašich myšlenek. Jsem zřejmě prostšího myšlení a z mínusu to nedokáži odvodit. Ale přesto bych se rád poučil.

+3/−1
16.8.2016 12:05

V49l76a23d55i24m49i27r 79T61ů93m74a 3313441394

Olouvám se za rekci, odešla a pak se objevila vaše odpověď.

0/0
16.8.2016 12:22

M77o12j90m65í56r 34O26n15d18e18r15k10a 2414287721696

Aby mohlo vzniknout neco lepsiho, musi to stare jit stranou. Kdyz je komise neschopna a nedokaze si to priznat, tak je treba ji odvolat. Se soucasnou EK neni sance na zmenu EU k lepsimu.

+5/−1
16.8.2016 10:24
Foto

R63a90d61e59k 20P27o22l24i34c60k70ý 6391243441244

Nemáte pravdu-prvně musí být návrh toho co se má vytvořit a až pak řešit kdo to má tvořit.

Dokud se nevyřeší směřování, program...je nesmysl řešit kdo ho má provádět.

O předpisech EU rozhoduje především EP jehož je pan Mach členem a ve kterém nic netvoří-jen se naží bořit.

0/−5
16.8.2016 10:34

M14o65j50m34í81r 39O38n12d88e79r43k67a 2144507241186

Nemate pravdu vy. To vsechno tu uz je.

A co ma tvorit v EP, kdyz jeho rozumne navrhy stejne vladnouci klika nepodpori? :D Je to stejne jako opozice v PSPCR.

+3/−1
16.8.2016 11:22
Foto

R97a16d90e40k 82P69o84l29i59c89k76ý 6401943631864

Co je dle vás rozumné je podle většiny nerozumné-alespoň dle výsledku voleb.

Nicméně napřd je potřeba vytvožřit vizi a tu prosazovat-to Mach a spol neudělali-neříkají jak konkrétně si to představují, jen co jim vadí.

Netvoří, ale boří.

0/−2
16.8.2016 11:29

E90v72ž93e11n 43P89o93l90á40č35e87k 6713789755

On asi na europarlament má výsledek voleb nějaký vliv, co..

+1/−1
16.8.2016 13:23

M59o17j72m19í51r 71O32n32d14e40r43k79a 2314737901626

To, že někdo je ve většině musí nutně znamenat, že má automaticky pravdu? ;-)

0/0
17.8.2016 12:55

E96v16ž35e92n 52P93o20l49á79č27e14k 6253609155

Neboli se opovažuje jako jediný občas hlasovat proti, pane demokrat. Hrůza.

+2/−1
16.8.2016 13:22

P93e97t16r 52Č10e81j13k31a 7536905649672

Pane Polický, vy znáte nějaký příklad libovolného úřadu, který se libovolně vzdal části získané moci, poté, co se zjistilo, že danou moc zneužívá?

+1/−1
16.8.2016 19:17

J68o63s66e62f 68V30o98m76á37č81k45a 5853334643964

Není třeba. Tvořit lidé dokážou sami, bez politiků, úředníků, vládců. Stačí jim k tomu dát prostor – nevytvářet superstáty, superměny, superregulace. A platí to i v lokálním měřítku. Prostě ať se politici zbaví myšlenky, že dokážou lidem za jejich peníze přinášet větší dobro než oni sami. Stačí nechat lidi žít.

+4/−1
16.8.2016 11:49
Foto

R33a39d34e67k 16P71o98l45i45c73k77ý 6721193591754

A přesně to se v minulosti neosvědčilo a vývoj dospěl k těm superstátům...

Právě to seskupování přináší větší prosperitu, více míru a v konečném důsledku více svobody pro jednotlivce. Čím větší celek tím více je odolný vůči různým snahám o získání absolutní moci.

0/−2
16.8.2016 12:05



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.