Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R33a46d74e89k 21J39a98r81o49š 4287488220666

Obávám se, že Svobodní žádný zákaz kouření nezruší neb s nějakými 1-3% volebních preferencí se do žádného parlamentu nedostanou.

Kdybyste raději nějak spojili síly s ODS (podobně jako Starostové s KDU-ČSL), aby ty vaše volební hlasy nepropadly...

0/0
31.5.2017 18:38
Foto

J65i87n49d63ř45i68c64h 78P71i21l90c 6143490227

Politici nemají žádné právo zakazovat kouření v restauracích.

http://pilc.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=606661

+2/0
31.5.2017 11:42

M71i11l17a64n 42S66t26e78h97l56í25k 7410389563911

;-D

0/0
31.5.2017 18:42

J34a44n51a 94S51t23e48h20l35í50k51o42v56á 2549740620986

by mě zajímalo jak to mají tam kde se nekouří v hospodách už dlouho..nikde jsem žádné konflikty nezažila.

0/0
31.5.2017 10:36

M17i89l86a20n 47S20t82e79h10l48í19k 7500179303361

Přesně. U nás je Městská kavárna, která byla vždy hojně navštěvována. Už od podzimu 2016 je nekuřácká a je tam i poté pořád plno. Kuřáci si v klídku zajdou ven a žádné konflikty se nikde neodehrávají. To jen politici typu pana Macha si ohřívají svoji polívčičku. :-)

0/0
31.5.2017 18:42

J36a31n79a 86S55t61e53h69l57í61k95o39v90á 2249820310536

asi tak..Stejně jako jinde v civilizovaném světě, kde to tak funguje už dlouho žádné konflikty :-)

0/0
1.6.2017 8:28

J81a61n 42Z30á66t15u24r95e40c22k71ý 9233983117832

1. pokud je Vám líto lidí, kteří bydlí u hospod a doplácejí na kuřáky před hospodou, je třeba zavést nějaká opatření proti bezohledným kuřákům a vydat zákaz kouření v obytných zónách třeba. Pokud skutečně k takovému problému bude docházet.

2.podnikatelé nikdy neměli možnost svobodně nakládat se svým majetkem.

3. pokud se někdo přesune domu k lahváči, je to jeho svobodná volba. Nikdo není povinen chodit do knajpy a živit tam personál.

4. kuřáci o žádný kus svobody nepřišli. Všechna místa, kde kouřit nesmějí, tvoří jen velmi malý podíl z celku, kde všude kouřit smějí.

5. bar učený výhradně pro kuřáky je nesmysl. Bary i hospody jsou určeny všem lidem bez rozdílů pohlaví, náboženství, vyznání nebo kouření. Není možné, aby byly některé podniky určeny jen pro úzkou skupinu lidí. Navíc není důvod předpokládat, že kouření v kuřáckých podnicích nikomu nevadí.

+1/−11
31.5.2017 9:52

L43u31d16ě30k 32P93o75m52e55z45n26ý 8615855240530

Napíši to tedy znovu a trochu jinak, abych vyhověl místnímu nahlašovateli a posleze cenzorům ....

názor hodný d....a, kdy jeden bod odporuje dalšímu.

a připojím jen tak odkaz na oblíbenou wiki :

https://cs.wiktionary.org/wiki/debil

0/0
31.5.2017 10:15

L88u85d65ě86k 95P34o67m93e15z64n73ý 8725595300410

pardon, nevím jak, ale dostalo se do odkazu i slovo debil, nebylo to myšleno konkrétně .... Asi karma :-)

0/0
31.5.2017 10:16

K97a44t61e94ř54i56n92a 76K11a31š86p84a88r73o31v87á 5610209265672

Pane Záturecký, k bodu 5. - čili zřejmě neznáte např. veganské restaurace - ty jsou také určené jen úzkému okruhu lidí. Nebo myslíte, že máte plné právo se v takové rest. dožadovat třeba řízku? ;-)

Další body nemá už vůbec smysl komentovat Rv

+5/0
31.5.2017 10:32

J81a37n 43Z24á86t19u62r21e24c66k29ý 9133923357132

Jakže? Veganské restaurace jsou určeny jen úzkému okruhu lidí? A podle čeho to poznáte? Já myslím, že veganské restaurace jsou určeny všem lidem. Kdokoli si může zajít na veganskou stravu. Stejně jako italské nejsou jen pro Italy, nebo myslíte, že ano? Řízku se samozřejmě nemáte právo dožadovat nikde, pouze tam, kde Vám ho nabízejí.

0/−3
31.5.2017 11:20

K28a27t33e29ř98i41n91a 88K84a74š47p81a15r41o43v85á 5200499135732

Tak bohužel, nechápete to. Snaha byla - leč zkusím to ještě jednou:

Kuřácký bar je určen těm, kdo si chtějí dát panáčka a k němu cigárko. Veganská restaurace je určená těm, kdo si chtějí dát jídlo neživočišného původu. Cukrárna je určena těm, kdo si chtějí dát dortíček. Atd. Čili - ano, jsou i podniky, které jsou určené užšímu okruhu lidí (vegani, kuřáci ad.). Nejsou prostě všechny podniky pro úplně všechny. Kapišto?

+6/0
31.5.2017 11:56

R25a16d28e80k 66J47a39r64o86š 4637668810956

Je to marný, je to marný, je to marný... Katko, tihle lidé to prostě vzhledem ke svému zaslepenému fanatismu nejsou schopni natož ochotni pochopit

+1/0
31.5.2017 22:04

K48a27t69e43ř86i96n67a 49K44a53š38p22a70r79o16v82á 5330439915522

A možná zkusím třeba ještě jiný příměr - možná to tak snáz pochopíte. Výstava psů - také akce, na kterou může přijít úplně kdokoliv (klubovky jsou dokonce i bez vstupného) - tedy dle vaší terminologie "pro každého". Ovšem pokud tam přijde člověk, který je alergický na psí srst, nejspíš bude mít zdravotní problém (podobně, jako když nekuřák vleze do kuřáckého baru, bude mu to vadit). Čili - nikdo mu nezakazuje tam jít, ale pokud tam vleze, ať pak nenadává, že má problém.

Nebo snad podle vás lidi s alergií mají nárok chtít zakázat psí (kočičí, králičí...) výstavy? Jen proto, že oni s tím mají problém?

+4/0
31.5.2017 12:00

J31a38n 13Z20á14t48u42r93e61c34k97ý 9203793107192

No tak to je zvláštní, ale já s Vámi souhlasím jen s půlkou tvrzení . nejprve tvrdíte, že každý podnik je určen tomu, kdo má zájem o jeho konkrétní služby. To je sice pravdivé tvrzení, avšak poněkud nadbytečné: cukrárna je určena každému, kdo se rozhodl do ní jít. Ano. Tak ono je všechno určeno pro toho, kdo má o to zájem, pravda. Akorát je to poněkud zbytečná poznámka. Navíc není z toho jasné, komu vlastně co určeno není. Nicméně snad se v této části tvrzení shodneme, že neukládá-li zákon jinak, každý může využívat služby. A pro každého je určeno všechno. Dobře.

Tu však přicházíte s nečekaným zvratem: náhle tvrdíte, že všechny podniky nejsou určené pro všechny. Ale že některé podniky jsou určeny jen pro některé lidi, např. pro vegany. Mám tomu rozumět tak, že pokud nejsem vegan, není pro mne veganská restaurace určena? Že to není podnik pro mne? Jsem zaskočen!

Anebo, až teď mne to napadlo, je to ve skutečnosti tak, že některé podniky, jako třeba veganské restaurace, si nepřejí, aby k nim chodili lidé odlišného smýšlení a využívali jejich služeb? Takhle jsem o tom ještě neuvažoval, ale dovedu si to představit. Jakože majitel veganské restaurace si s etických důvodů nepřeje hostit nikoho s odporujícím světonázorem a tudíž není podnik určen pro nikoho, kdo se neřídí veganským životním stylem. Tak já jsem si dosud myslel, že veganské restaurace vítají všechny návštěvníky, stejně jako třeba indické, ale až teď mi dochází, že to může být jinak. No dobrá, jak ale poznám, když něco není pro mě určeno? Je tam někde decentní poznámka na dveřích či co?

0/−2
31.5.2017 12:26
Foto

J91i25ř25í 76R62e15m16e74š 6717736518545

Ano, na dveřích je decentní samolepka Zákaz kouření. A nebo tam není. Nebo je tam napsáno vegetariánská restaurace. Nebo polívkárna. Nebo sushi bar. Nebo jen Bar. Nebo pivnice. No a většina zákazníků tak pozná co je pro ně určeno. A všechny tyto podniky vítají ty, kteří chtějí jejich služeb využít. Potom se jen netolerantní člověk dožaduje v podniku služby, kterou podnik nenabízí. Neznám masožravce, který by u veganů chtěl vepřo- knedlo, ani vegana v pivnici dožadujícího se naklíčeného obilí. Neznám ani kuřáka, který by se v nekuřáckém dožadoval kouření. Jen ti nekuřáci chtějí chodit do kuřáckého podniku a dožadovat se nekouření. A přitom stačí jí jinam. Nechápu tuto skupinu nekuřáků. Jsem nekuřák.

+6/0
31.5.2017 18:17

N75a59t58á14l40i33e 88J52a27h88o66d32o81v58á 7358559817297

' pokud se lidé sdružují před hospodama je třeba zavést další opatření.' A kdy bude těm 'opatřením' konec?

0/0
31.5.2017 12:05

J39a11n 90Z78á96t89u17r28e25c89k25ý 9323373487402

Dobrá otázka. Bohužel, na světě jsou i bezohlední lidé a nevypadá to, že by brzy vymizeli. Proto se asi nelze brzy nadít zmizení zákazů. Nebo co navrhujete proti bezohledným, podvolit se, dovolit jim vše a nechat si od nich znepříjemňovat život?

0/0
31.5.2017 12:28

N95a87t27á12l74i93e 79J56a20h65o74d36o58v53á 7808569797287

Rozumím, že jste asi pro zákaz. Někteří lidi ale považují zase za bezohledné třeba mluvit majitelům do jejich hospody, kterou si sami vybudovali. Jejich trest by měl být úbytek zákazníků (třeba rodin s dětmi) nikoliv státní zákazy. Já když jsem s malým v restauraci a někdo poblíž kouří, vždy jsem ho poprosila zda by to netípl, protože mám sebou miminko. Zatím se mi ještě nestalo, že by mi někdo nevyhověl. Zas tak černě to s tou bezohledností nevidím.

+1/0
31.5.2017 13:11

J88a53n 22Z52á84t79u60r23e32c14k73ý 9613113657382

Tak to už je věc názoru - pokud věříte v lidskou dobrotu a ohleduplnost, možná že nejen že jsou zákazy zbytečné, ale naopak by se měla celá řada dalších věcí povolit. Pokud ale jste jako já skeptická k víře v lidské dobro a v sílu rozumné domluvy, zřejmě budete muset připustit, že lidskou sebranku je prostě nutné nějak korigovat a pokusit se držet na uzdě zákony. Víte, já chápu Váš názor, že by se majitelům a soukromníkům nemělo mlvit do jejich hospody, s tímto názorem se lze setkat v podobných diskuzích všude. Co k tomu ovšem trochu postrádám je, jestli by tedy podle tohoto názoru měly být hospody vůbec nějak a něčím omezeny, nebo je možné je ponechat absolutní svobodě ve všem a "trestu nezájmu". Hodně lidí říká, že zákony omezují svobodu. Akorát už tak nějak nedodávají, jestli tedy vůbec nějaké zákony mají být...

0/0
31.5.2017 13:47

J83i50ř62í 47Ř37e79z53n45í30k 4442682403245

Kdy zrušíte omezení rychlosti motorových vozidel v obcích?

0/−3
31.5.2017 9:44

R80o68s70t19i68s52l18a58v 85C82a44h42a 6313237797571

clovece, Vy v tech vecech nevidite rozdil?

+1/0
31.5.2017 9:47

J51i46ř14í 73Ř70e29z69n39í93k 4412902193985

Ne, oba zákazy mají za cíl snížit počet mrtvých.

0/−1
31.5.2017 19:28

R76o31s49t21i30s97l51a45v 12C51a42h23a 6293347647781

Takze az bude zakaz vychazeni z duvody ochrany zivota, tak Vy budete hykat blahem?

+1/0
31.5.2017 20:31

J12i93ř57í 39Ř65e72z91n32í36k 4502202493115

A proč ne, když si tím zvýším šanci zachránit si život?

0/0
31.5.2017 22:50
Foto

P79a74v20e27l 49M85a16c22h92a19č92e80k 5151162433

Mám obavy, že nebudete mít sílu nic rušit. Za mne říkám, že na tu sílu nemáte nárok, protože jste mne svými nepromyšlenými planými řečmi nepřesvědčili.

Na druhou stranu: při případné volbě mezi ANO a vámi můj hlas dostanete.

0/0
31.5.2017 9:39

J61a41k56u98b 45Z73e24m38á95n60e68k 2214583561888

Hezké. A teď trocha reality - nezrušíte nic, nemáte a nebudete mít jak. Váš slib je stejně platný, jako kdybych řekl, že já po volbách rozdám cigarety zdarma.

+3/0
31.5.2017 9:37



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.