Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RB

TarasBulba

9. 11. 2011 12:11
Je to slabý

Mach na mě dělal zpočátku docela dobrej dojem, ale tohle je populistický přihřívání polívčičky v Paroubkomečiarovském stylu.

0 0
možnosti
B

brooklin

9. 11. 2011 11:01
Ironií je...

...že kdyby řekla, že ji nevezme, protože nemá potřebnou kvalifikaci, tak je vše v pohodě...;-D

0 0
možnosti
EC

El ChupaNibre

9. 11. 2011 12:37
Re: Ironií je...

Jo, přesně tak: Může si vymyslet milion jiných důvodů (plný stav, nedostatečná kvalifikace...), ale NIKDY nesmí zmínit jakoukoliv narážku na zkušenost s cikánskou komunitou. Stejně tak to dělají pronajímatelé bytů: "Bohužel, byt je již obsazený". A zaplaťpánbuh za to - já jako bezproblémový nájemník teď žiju v nádherném tichém domě, do kterého si majitelka pustí jen další naprosto bezproblémové lidi. A spokojení jsou všichni.

1 0
možnosti
HK

HarryIKeogh

9. 11. 2011 10:48
a to chtějí zakázat čítanku, kde se píše pravda!!!

http://prostejovsky.denik.cz/zpravy_region/romove-nici-infekcni-oddeleni-20081119.html

0 0
možnosti
B

brooklin

9. 11. 2011 10:40
Faktem je...

...že jsem viděl arabskou restauraci, vietnamskou, čínskou, tradiční italskou, americkou, irskou, valašskou, vegetariánskou,... ale romskou... tu ne:-/

2 0
možnosti
PI

pavlik05

9. 11. 2011 10:32

R^

0 0
možnosti
JM

gourmett

9. 11. 2011 9:56
Zaměstnání romů.

Já jsem pracoval v hotelu kde byly zaměstnána celá romská početná rodina. Jden byl šévkuchařem, druhý byl vedoucí francouzské restaurace  další dělal barmana v nočním podniku a ostatní pracovali jako zaměstnanci v kuchyni a obsluze. Za celých 25 let jsem nezažil nějaký neřešitelný problém a nikdo je nebral jako Romy, ale jako součást kolektivu. Je pravda, že se nestýkali s dalšíma Romama co ve městě žili. G.:-)

0 0
možnosti
JM

M99

9. 11. 2011 10:14
Re: Zaměstnání romů.

Vsak to je v poradku ;-)

0 0
možnosti
MM

masoreti

9. 11. 2011 9:49
paní ševčíková

asi nebude popotahována za to, že tu ženu nezaměstnala, to nemusí, ale spíš za to, že použila rasovou selekci. když to trochu přeženu, člověk nemusí být odsouzen jen za vraždu, ale i za její pouhou přípravu. aniž skutek vykonal, nebo chtěl vykonat, to je pak nepodstatné.

0 0
možnosti
T

Tojsmemy

9. 11. 2011 10:04
Re: paní ševčíková

Rasovou selekci? Já bych spíše řekl národostní selekci. Nikdy jsem od Roma neslyšel, že by řekl: já jsem Čech.

Zajímalo by mě, kdyby měla podnikatelka špatnou zkušenost třeba s ostravákama (nic ve zlém, já mám ostraváky rád) a řekla by to stejně: já Vás nezaměstnám, protože jste ostravačka a já s nima nemám dobré zkušenosti. Zajímal by se o to vůbec někdo?

0 0
možnosti
P

Pavel_D

9. 11. 2011 9:29

Inspekce by si měla posvítit také na banky. Ve vysvětlivkách k založení účtu zpravidla stojí, že banka může založení účtu odmítnout, a to i bez udání důvodů. Hihi. Diskriminují tudíž občany, kteří např. nemají základní vklad na účet.

Podstata je v tom, že pokud si většinová společnost určí svoje pravidla a zvyklosti, musí ostatní tato pravidla dodržovat všude tam, kde se členy většinové společnosti přijdou do styku. Doma si mohou žít podle svých.

Pokud budu chtít žít v Anglii, budu muset umět zvládnout jazyk a akceptovat to, že se tam jezdí vlevo.

0 0
možnosti

Pavel Černík

9. 11. 2011 11:28
Re:

základní princip je odmítnout BEZ UDÁNÍ DŮVODU. Pokud odmítnete a argumentujete tím že je to kvůli pleti/národnosti atd.. , tak je logické, že to nedopadne dobře.

A pokud by dotyčný chtěl vědět důvod, tak vždy existuje spousta argumentů které se na podobnou výmluvu dají použít - nedostatečné reference, nedostatečná kvalifikace atd atd...

0 0
možnosti
L8

Livrak 8

9. 11. 2011 8:14
:-)

R^

0 0
možnosti
PG

Peter41

9. 11. 2011 8:13
Pobavil som sa

na vete: "Česká televize najala romskou ženu, aby předstírala zájem o práci..." :-)

2 0
možnosti
B

brooklin

9. 11. 2011 10:47
Re: Pobavil som sa

tak... chtěl bych vidět, co by tato žena dělala, kdyby ji opravdu přijala... Fakt by tam šla? Nebo by řekla, že vlastně nechce, že si ji jen chtěla vyzkoušet... Není to předstírání zájmu o práci?? ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7761x
Petr Mach. Ekonom a politik. Vysokoškolský učitel. Lídr kandidátky koalice SPD a Trikolory pro volby do Evropského parlamentu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky