Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kladivar3

Nečasovi vyslanci letí do Bruselu zachránit 800 miliard

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml

0/0
9.3.2012 7:58

Qlk_4

Karma

pochopitelně... R^

0/0
8.3.2012 17:03

:-)

cekal jsem lepsi clanek

Jako otazka je kolik mld by čr vydala bez EU... určitě by to nebylo 200mld ale ke 100mld by se to určitě blížilo[>-]

0/0
4.3.2012 23:23

johnpeters

Machu Machu,

co je moc,to je moc.A  propos-co s tou Vaší hlavou hodláte udělat...?Ale v politice je to stejně fajn,co-nemusí se hákovat,stačí jen kecy,že...Čest práci(a rukám kld,jak se zdravívali estébáci...);-(:-/

0/0
3.3.2012 18:52

Qlk_4

Re: Machu Machu,

Koukám, že ty stb-ícký pozdravy máte dost v krvi, že jo? ;-)

0/0
8.3.2012 17:01

Obyčejný člobrda

Vy jste ekonom?

Do ročních výdajů mícháte věci jednorázové nebo dokonce záruku, která výdajem není ani náhodou. Mimochodem ani ty miliardy nesedí. Už se nedivím, že Vás ta nadace vyškrtla ze seznamu řečníků. Na ekonomické konferenci nemáte s touto úrovní znalosti ekonomiky co pohledávat. Žalujte na hrad, nadávejte na EU ..... ale hlavně pište další nesmysly tohoto typu - alespoň se ukáže, jak kvalitní odborník jste.

0/0
3.3.2012 11:38

Qlk_4

Re: Vy jste ekonom?

Obyčejný člobrda okopává kotníky někomu, kdo ho přesahuje... inu obyčejný člobrda, člověk malý duchem :-/

0/0
8.3.2012 17:02

ahaswer

Směsice

Trošku jako směs hrušek a jablek.Já vím,pro kritiku EU se všechno hodí,ale logiku by to chtělo zachovat.

+2/0
2.3.2012 5:57

Vysmek

Re: Směsice

Směsice to je, ale všechno to zaplatí daňový poplatník.

+4/0
3.3.2012 11:25

v6ak

Čekal jsem o něco lepší zpracování, ale jinak souhlas.

V zásadě s Vámi souhlasím a taky jsem pro vystoupení z EU. Ale:

Bod č. 4 je problematický. Je to jednorázový výdaj a těžko říct, co bude v budoucnu. (Ale na druhou stranu to může byť i horší.)

K bodu 5 by se ještě měly připočítat další náklady související s inflací titulů. K tomu je totiž potřeba snížit nároky, absolventi budou umět méně, budou méně výkonní a bude náročnější přijímací řízení.

Bod 8 jste zformuloval nešťastně: zní to jako jednorázový náklad, i když jde o dlouhodobě výdaje (a náklady na údržbu).

Jinak zmíněná částka (bohužel vypadá spíš podhodnoceně) znamená zhruba 20 000 CZK na občana ČR.

0/0
1.3.2012 22:25

apeppepa

Další pubertální tlachy

Jen k těm projektům - ty si děláme tady. A jen díky našim zlodějnám máme třeba v parku lavičku za 10 tisíc, byť částečně placenou z EU.

+3/0
1.3.2012 22:11

Tomáš Jefferson

To je vsechno krasne, ale..

..jak to chteji Svobodni prosadit, kdyz totalne propadli ve volbach do PS 2010 ? Jsou proti obecnemu referendu,jsou skepticti vuci primym volbam prezidenta,soudcu,st.zastupcu,prezidenta policie a dalsich politiku do nejdulezitejsich funkci.Zlodejiny,tunely,podvody,.? Svobodni prevazne mlci.O mafii soudcu,st.zastupcu teprv. Kdyz doma v republice neni poradek a Svobodni to prehlizi,jak je maji obcane volit? Spousta lidi v mnohem souhlasi,ale Svobodni maji "sve" priority,diktuji je obcanum a rozhodne je nehodlaji prizpusobovat "populistickych" nazorum luzy.Diskriminacni 5% hranice pro vstup do PS,kt.zakazuje polit.stranam reprezentovat sve volice,prakticky znemoznuje Svobodnym ovlivnovat zakony.Zel,v r. 2010 bylo velkymi stranami ukradeno cca 18.8% hlasu(cca kazdy 5.hlas) podobne jako v r.1992 (19.1%hlasu).Analogie:90.leta=divoka privatizace,od r.2010=divoke duchod.+dalsi reformy.Priklad pro Svobodne:CSSD 1992 6.5% hlasu,'93 prichod Zemana,'96 26.4%,'98 32.3%,'00 30.2%,'06 32.3%,'10 22%.

+1/0
1.3.2012 14:15

jackie13

pane Machu,

tohle bylo dobrý.R^

+2/0
1.3.2012 10:07

praveverka

Ghettoizace ČR

Pod vedením SSo. Děkuji, nechci.

+5/0
29.2.2012 14:54

Nhau

Re: Ghettoizace ČR

Ghetoizace Evropy vůči zbytku světa pod vedením Evropské komise. Děkuji, nechci!

+4/0
1.3.2012 16:32

markyz.Gero

nejpodstatnější ve vašem nadpisu je slovíčko "asi"

jinak je to samozřejmě dosti hrubá demagogie, počítáte dohromady hrušky jablka a vydáváte to za třešně

+2/0
29.2.2012 12:39

tnx

Re: nejpodstatnější ve vašem nadpisu je slovíčko

V tomto případě se dá "asi" překládat jako "minimálně". A myslím, že je to přesný opak demagogie. Je to pouze nazvání vecí pravým jménem. A našlo by se toho víc.

+9/0
29.2.2012 13:33

markyz.Gero

Re: nejpodstatnější ve vašem nadpisu je slovíčko

opravdu je slovíčkem "asi" myšlena minimální částka,

+1/0
29.2.2012 13:41

Vysmek

Re: nejpodstatnější ve vašem nadpisu je slovíčko

No v každém případě na EU hodně proděláváme i kdyby to bylo "jen" 180 miliard.

+2/0
29.2.2012 16:13

Llanowar

Re: nejpodstatnější ve vašem nadpisu je slovíčko

8-o;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
29.2.2012 16:24

kram.bigbloger.lidovky.cz

Dotez

Ve Vasi koncepci, kterou prubezne predstavujete na blogu a na svem webu stale je jedno prazdne misto, ktere jste v zadnem clanku ani diskusi neodpovedel. Tudiz se na nej zeptam. > "Jaky mate plan, a prosim budte konkretni, abyste po vystoupeni CR z EU zamezil Nemecku, aby se nezachovalo protekcionisticky a vystoupeni CR, spise neprijalo ulevu, kdy na nej nemusi brat ohledy a muze zavest vyssi cla, zavrit pracovni trh...apod. Nyni se tak nechova, neb je s nami v jednom spolecenstvi, proc by vsak na ceske zajmy melo brat ohled, kdyz budeme mimo? Vase oblibene zaklinadlo o dohode o Free Trade, prece nechrani zeme pred zavedenim protekctionistickych opatreni? Anebo ano? Jak konkretne?" Dekuji. JK

+3/0
29.2.2012 2:02

wiki5.5

Re: Dotez

tak NAFTA treba ano, tak proc ne jiny pakt?

0/0
29.2.2012 6:36

Jan Veselý

Re: Dotez

NAFTA ano, ale ČR asi zatím není jejím členem. :-)

Proč ne jiný pakt? A budeme členy takového paktu, když opustíme EU a před vstupen do EU jsem členy takových paktů nebyli?

Pokud by to udělali Rakušáci, tak ti vstupem do EU jakoby přestali být jedním ze singulárních členů některých paktů, protože EU je něco jakoby kolektivní automatický člen. 

Myslíte si, že jsme Norsko, Švýcarsko, Německo či třeba nějaká světová velmoc, abychom po vystoupení z EU mohli v Praze založit "Machův středoevropský pakt", který by byl podle našeho mínění pro ČR nejlepší?

0/0
29.2.2012 15:03

Petr Mach

Re: Dotez

1) Sice vystoupit z EU, ale zůstat členem dohody o Evropském hospodářském prostoru (tato dohoda, ne EU zaručuje volný obchod). Další pojistkou je člentsví ve Světové obchodní organizaci. Uvalení cel na české zboží by každopádně bylo v rozporu s těmito dohodami. Navíc Němci vlastní podstatnou část českých exportních firem (Škoda auto, např.) - takže není v jejich zájmu kazit si byznys zavedením cel.

+3/0
29.2.2012 8:17

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Dotez

Dekuji za odpoved. To, co rikate zni logicky. Nicmene pouze v pripade, ze je vyroba v CR udrzitelna. Jsem v tomhle trochu skepticky, protoze jak moc dobre vite, vyboba v CR je mnohem drazsi, nez v Cine a na Balkane. A trochu se obavam, ze cesky prumysl ma nakroceno k modelu, ktery tady v UK znicil tradicni prumysl, coz je napriklad patrne v Manchesteru, kdysi jedno z hlavnich prumyslovych mest sveta. Ted obri mesto s obrovskou nezamesnanosti a prazdnymi halami, ktere se staly dusledkem toho, ze se vyrobu textilu a na nej navzaneho prumyslu se presunula do Ciny. Podobne sceny lze tady videt na mnoha mistech, Liverpool, Southampton, Cardiff, ale vlastne i Londyn....vsechno to byla obri prumyslova mesta, nekde vsak vypadek prumyslu nahradilo neco jineho Londyn banky a sluzby, jinde hledaji Manchester. A to ma UK narozdil od CR primy pristup k oceanu, presto prumysl neprezil.

0/0
29.2.2012 11:51

tnx

Re: Dotez

No zrovna strojírenský průmysl se v poslední době z Číny stahuje a vrací do Evropy. Takže zrovna toho bych se nebál.

0/0
29.2.2012 13:38

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Dotez

Cesko nestoji na strojirenstvi, ale pokud vim, tak nejvesti export delaji automobliky a tam labor cost bude hrat roli, stejne jako to, kde se auta prodavaji. A jelikoz nejvice expandujicimi trhy je napriklad Cina, otazkou je proc by pokud bude vznikat vic a vic automobilek tam, mela zustat tato vyroba v Evrope, kdyz tu bude drazsi. To je podobne jako s tim Manchesterem, to byla odevni velmoc, nicmene cena prace byla tka vysoka v porovnanim s Cinou, ze se vyplati to radeji tahat lodi pres Atlantik.

+1/0
29.2.2012 13:57

ahaswer

Re: Dotez

Takové úvahy nezapadají do schématu a proto jsou bagatelizovány,ačkoliv míra rizika je potenciálně vysoká...Jenže proč bychom hledali poučení v zahraničí,my jsme přece nejlepší a všichni se o nás budou přetahovat... :-/

0/0
29.2.2012 18:14

Llanowar

Re: Dotez

To máš tak Péťo. Čůrat proti větru beránci můžou, ale jaký to bude mít efekt zjistíš, až to sám zkusíš. Kdybys někdy aspoň trochu viděl reálný život, tak bys věděl, že pokud chceš přechcat svého obchodního partnera, tak se ti stane, že pokud je ten partner schopnější než ty a dokonce tě může bez větších problému odseknout a ty budeš sedět na své národní hroudě a brečet, jak jsou na tebe všichni zlí, že tě nikdo nikam nechce.

A k tomu Německu - zkus si Péťo zjistit jak dlouho trvá přesunout továrnu jinam. Vývojové centrum by chvíli zůstalo, ale i to časem by Němci posunuli pryč, případně zrušili a pokračovali v tom na území EU. Někoho tak naivního a dukátového člověka - to prostě rozum zůstává stát.

+3/0
29.2.2012 12:44

p.jelinek

Re: Dotez

Jste velice vtipný a sarkastický. Dovolil bych si shrnout Váš dvouodstavcový příspěvek plný vtipných oslovení a příměrů a žoviálností do jedné věty. Schválně jestli jsem se trefil:

Machu, ty nevíš, jak by to dopadlo, kdežto já to vím.

Trefil jsem to?

+1/0
29.2.2012 13:15

Llanowar

Re: Dotez

Chápete pojem slova polemika? Mach řekl jak by to dopadlo a já s Machem polemizuji, že to takto dopadnout nemusí. On to tvrdí, že by to nějak dopadlo - já pouze tvrdím, že by to tak dopadnout nemuselo a že je pravděpodobnější, že EU i EHS by se bez ČR krásně obešla, protože nás k ničemu nepotřebuje - zlobivé dukáty nikdo nemá rád - pokud ten zlobivý dukát má nějaký ekonomický vliv ve světě, tak je nutno ho tolerovat (Británie), ale pokud zlobivý dukát představuje tak zanedbatelnou ekonomickou sílu jako má ČR, tak je lepší se ho zbavit, než ho tolerovat. Výhody zbavení se představují vyšší výhody než výhody tolerování.

+2/0
29.2.2012 13:24

p.jelinek

Re: Dotez

Chápu, co je polemika. Pozastavil jsem se nad způsobem, jakým tady "polemizujete".

K tématu: z mého pohledu je Váš názor na to, jak by to dopadlo na stejné úrovni s názorem pana Macha. Ono se v podstatě jedná o jakési věštění "co by kdyby". A jenom záleží na každém k čemu se přikloní. Máte jiný názor, to je normální, ale je zbytečné oponenta (kterého ani Váš názor v podstatě nezajímá - on to tu nepíše proto, abyste mu otevřel oči) urážet a být agresivní.

Pozoruju tento jev delší dobu tady i u Matějky: ti, kdo s nimi nesouhlasí a píšou to diskusí, mají zřejmě pocit, že jejich "práce" skončí, až autor uzná jejich pohled na problematiku a tak nějak "prohlédne". Nejsou ochotni se smířit s tím, že autor názory nemění a nemění...

+1/0
29.2.2012 13:47

Llanowar

Re: Dotez

Z Vašeho pohledu jistě. Křišťálovou kouli nikdo nemáme. Já to narozdíl od Macha, ale umím připustit, což je něco, co ten dukát neumí.

Jenom blbec nemění názory.

+1/0
29.2.2012 13:52

p.jelinek

Re: Dotez

Co umíte připustit? Umíte připustit, že by mohl  mít pravdu?

Jak nazvete člověka, který změní názor z jednoho blízkého tomu Vašemu na druhý, který je opačný tomu Vašemu?

0/0
29.2.2012 15:24

Llanowar

Re: Dotez

Narozdíl od dukáta Macha to připustit umím. Nejsem ideolog.

Jenom blbec nemění názory.

0/0
29.2.2012 15:29

p.jelinek

Re: Dotez

Hmm. Dobře. Nevím, co je pořád ten dukát, ale budiž.

Ale neodpověděl jste mi na druhou otázku.

Aby člověk podle Vás nebyl blbec, musí měnit názory (posunovat je, opravovat svoje postoje v čase), je to tak? Ale jak často? Kterým směrem, aby nebyl blbec? A kam je posunujete Vy? Nebo jak často je měníte? Přece nejste blbec... Co je pro Vás názorová konzistence? Znak blbosti?

0/0
29.2.2012 15:56

Llanowar

Re: Dotez

dukát je synonymum - za urážlivé věci se tady na diskuzích strhávají dukáty z osobního konta (spořím si na plakát Lucky Vondráčkové - pokud je ještě mají :P)

To co jste napsal z toho "jenom blbec nemění názory" nevyplývá. On to je dokonce logický klan a to konkrétně tento -

http://cs.wikipedia.org/wiki/Falacie#To_nevypl.C3.BDv.C3.A1.21_.28non_sequitur.29

0/0
29.2.2012 16:08

p.jelinek

Re: Dotez

OK. Máte pravdu. Tím, že měním názory, nemusím nutně přestat být podle Vás blbcem. Tak je to přesně, že? Ovšem, když je neměním, tak jím podle Vás jsem. Proto se tedy ptám, jak často a jak hodně by měl člověk podle Vás měnit (upravovat si) názor, aby nemohl být Vámi označen za blbce z důvodu, že má pořád stejné názory.

Mám třeba  dlouhodobě konzistentní názor na chuť koprové omáčky a nebudu ho měnit. Jsem v tomto směru blbec, protože mi koprovka ne a ne zachutnat. :-)

+1/0
29.2.2012 16:23

Llanowar

Re: Dotez

O tom se rovněž nebavím. Předpoklad měnění/neměnění názorů není předpoklad pro je/není blbec. Pokud by tomu tak totiž bylo nemohl bych napsat "Mám rád lidi" a v druhé větě "Nemám rád Klause" jelikož obecný výrok nekoliduje s konkrétními výroky.

+1/0
29.2.2012 16:30

p.jelinek

Re: Dotez

Děláte si srandu? Věta: "Předpoklad měnění/neměnění názorů není předpoklad pro je/není blbec." není plně v souladu s větou "Jenom blbec nemění názory". ;-)

Mně je to konečně jedno, jak jste to myslel s tím blbcem a měněním názorů, já jenom, že spousta lidí, co nesouhlasí s názory autora článku, vstupuje do diskuse s jakýmsi předsevzetím, že musí autora přesvědčit o správnosti tohoto svého názoru a nesprávnosti toho jeho. A když se autor přesvědčit nedá, nebo snad, nedej Bože, vůbec nereaguje, tak začnou trousit podobná moudra a kolikrát začnou být i vulgární. Ve spoustě věcí (většině), co se tady tak vášnivě probírají, jde jenom o pohled na svět a vnímání okolí. A v psané diskusi nemáte šanci přesvědčit o svém světonázoru nikoho a dost takových diskutérů je z toho asi dost frustrovaných.

0/0
29.2.2012 19:03

Llanowar

Re: Dotez

Mě o autora nejde - mám ho za šaška s kterým se nepotřebuju bavit, protože je to demagog a ideolog, který na argumenty neslyší a raději pak když by byl nucen se veřejně omluvit za lhaní a mystifikace tak raději stáhne ocas mezi nohy a sbalí krám a jde psát jinde (tak nehorázně jak se Mach ztrapnil na blozích aktualne.cz ve výměně názoru Mach x Metelka se tam neztrapnil už nikdo - teda až na Petru Paroubkovou), ale tohle čtou další lidi. 

Já se ho přesvědčit nesnažím - ono to u ideologa nejde - když na něho budeme moc zlí, tak napíše, že tu končí, protože jsme moc zlí a uteče jinam a tam si zase začne budovat znova - to je pro něho typické.

+1/0
29.2.2012 19:50

Jan Veselý

Re: Dotez

R^

0/0
29.2.2012 19:56

p.jelinek

Re: Dotez

Ještě naposledy zareaguji: já Vás chápu, Váš názor na autora respektuji. Ale ve světle toho, co jste tu napsal, že Vám o něho nejde, považujete ho za to, co jste napsal a tak dále, nechápu, proč sem chodíte a píšete tu příspěvky ve stylu toho ze včerejšího poledne. Já tyhle blogy nečtu moc, ale už jsem přečetl i takové od lidí, o kterých si myslím to co Vy o Machovi a přesto jsem nešel do diskuse to ventilovat. A ještě takovým způsobem. Chodím pravidelně jenom k Matějkovi na blog a tam to vidím taky a nechápu to. Když autora nemám rád a považuju ho za někoho s kým nemá cenu diskutovat, tak se o  to nesnažím, ne? Nebo je tady ještě jedna šílená možnost, že si myslíte jako kdosi v diskusi pod Matějkou, že ty názory jsou zlo a je třeba proti nim bojovat - aspoň v diskusi pomocí osobních útoků.

0/0
1.3.2012 8:59

Llanowar

Re: Dotez

Kvůli ostatním lidem, co to čtou.

+1/0
1.3.2012 15:07

Llanowar

Re: Dotez

Odpověděl jsem i na druhou otázku - "jenom blbce nemění názory" je moje odpověď.

+1/0
29.2.2012 16:10

Paveljan

Re: Dotez

Trefil, až na to, že to nevíte.

0/0
1.3.2012 22:12

kram.bigbloger.lidovky.cz

Re: Dotez

s tim presunem jinam mate bohuzel pravdu, v roce 2009, kdy nebylo jasne, jak zasahne CR respektive nasi cast Evropy krize jsem se bavil na jednom rautu s reditelem operaci jedne nadnarodni IT korporace, ktera ma v CR technologicke centrum pro Evropu. Zamestnava asi 1000 lidi. Rekl mi, ze maji plany na presun v pripade zhorseni situaci a ten presun bude trvat zhruba 6-8 tydnu.

0/0
29.2.2012 14:00

Llanowar

Re: Dotez

On fakt řekl že jenom 6-8 týdnů? To je celkem šokojící informace pro mě. Neřekl to jenom tak aby zamachroval? Se ptám protože to je skutečně hodně krátká doba.

0/0
29.2.2012 14:03

Pavel Brno po druhém smazání

Na nějakou dobu se odmlčím,

můj účet s pěti prohřešky a 12 000 body byl právě zrušen - to byl fofr - díky,  Veselí pánové. Těm placeným provokatérům doporučuji nějaké lepší a užitečnější zaměstnání - třeba házení do míchačky. Pokud nejsou placení, přeju jim totéž.

A pořád trvám na odpovědi na mou jednoduchou otázku: tak koho jste volili?  To je fakt pro mamánky taková katastrofa - napsat alespoň jednou pravdu?   Takže nazdar - ať žije svoboda slova, ať žije svoboda - snad mě za to nezruší i tento účet RvEURv :-P

0/0
28.2.2012 23:53

Llanowar

Re: Na nějakou dobu se odmlčím,

Až se zamyslíš nad tím, proč někdo účet normálně má a někdo jiný nemá a že jsi na soukromých stránkách a nemůžeš si tu dělat co chceš, tak pak pochopíš proč jsi byl smazán i to, že tvou svobodu slova nikdo neomezuje - pouze ty sám.

0/0
29.2.2012 2:48







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz