Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P81a26t58r16i10k 86J56u96d13a

15. 12. 2015 15:56

Jste můj muž pane Machu. Po panu Klausovi již nikdo jiný není. BUDU VÁS VOLIT.[>-]

5 1
možnosti
VM

V31á36c53l91a86v 41M50a28c26h

15. 12. 2015 17:49

ne vše je zlato co se třpytí

pan jmenovec se zdržel, tedy nehlasoval proti kvótám při hlasování v eurobyru (tom prvním)

svobodní jsou prolezlí libertiánstvím skoro k nepoužití, neřeší reálné problémy

0 2
možnosti
PH

Někteří to neviděli v roce 2004, někomu neotevřela oči ani Lisabonská smlouva, a někteří to dokonce nevidí ani dnes, smutné.

Ve volbách máte můj hlas, pane Machu R^.

6 1
možnosti
JC

Vždy jsem byl euroskeptik. Nikdy jsem EU nic nevěřil. Proto také jsem hlasoval proti vstupu do EU.

A nyní připomínám aktuální projev majitelů EU v tomto listě:

http://ekonomika.idnes.cz/sasko-odmita-vyvoz-uhli-ze-svych-dolu-do-cr-fkp-/eko-zahranicni.aspx?c=A151215_130738_eko-zahranicni_rts

Tak na co v té EU jsme? Měl jsem za to, že hlavní nosnou myšlenkou EU je volný pohyb osob, služeb, kapitálu a zboží.A najednou ne: německé uhlí se bude používat jen v Německu a "žádné slovanské pracky nám do Říše nestrkejte".

Kdepak, ve svém euroskepticismu jsem se prostě nespletl.

8 3
možnosti
Foto

Proč by muselo Německo někomu svůj majetek (uhlí) prodávat?

Jen my jsme tak hlouí, že si mičíme přírodu, dotujeme těžbu, pak to za pakatel necháme vyvézt a stát na to doplácí.

4 1
možnosti
  • Počet článků 158
  • Celková karma 34,98
  • Průměrná čtenost 7761x
Petr Mach. Ekonom a politik. Vysokoškolský učitel. Lídr kandidátky koalice SPD a Trikolory pro volby do Evropského parlamentu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky